2010年1月25日 星期一

小魚滋味, 吉野家打邊爐

上星期同黃生去左依間小魚滋味試下, 見門外D食物相o既賣相好得所以吸引我入去...


叫左個魚肉什菜鍋, 食物一般喇, 有魚有菜,芋絲,烏東同冬菇,最重要都係有個爐罄住個魚湯, 其實魚湯先係主角, 湯夠熱就更加好味!!



 


魚腐拉麵- 魚腐幾好, 拉麵就太淋喇, 都係個魚湯至正! 不過食食下無咁熱就開始有少少腥架.



 


炸魷魚鬚 - 唔錯喇.



 


依杯稱為 - 懷舊紅豆冰, 真係正wor, d紅豆煲到淋晒, 值得推介!



總括: 2人埋單160有找, 食物味道不過不失, 黎到太子唔知食咩好都可以一試o既.


 


 


 


再早排終於試左吉野家個火鍋, 日式火鍋係偏甜, 不過我又覺得唔錯.


 


火鍋材料我覺得算多, 有腐皮(我至愛), 別緻人手製福袋--食得架, 係腐皮包日本年糕, 食落幾特別, 不過我麻麻so比晒黃生食, 冬菇加什菜, 包埋烏東, 當然有招牌肥牛(都有4塊以上架, yummy!), 另外再order多set肥牛, 方型魚蛋(都幾彈).



 


貝殼類唔記得係咩(太腥, 黃生唔覺所以又比晒佢).



一個火鍋加配菜加多個牛肉飯, 兩人食$100有找.


沒有留言:

張貼留言