2010年9月19日 星期日

曼谷快遊,華欣漫遊7日之旅(18/9)DAY1 - S SUKHUMVIT SUITES HOTEL

兩年幾無同黃生一齊去旅行喇, 真係好祈待, 終於o係前兩日出發.


本來去日本京都架, 不過日元升到唔識停, 最終轉軚決定去泰國, 上次黎已經係3年前的事, 好多野都係我好掛住的, 今次去bangkok之餘, 會去埋huahin(華欣).


重係渡假中的我已經o係比較hea的huahin, 所以終於有時間去即刻記錄享受中的行程... 唔講咁多, 開始喇! 


兩個月前o係 Airasia買左兩張特價ticket, 唔係最平但相比其實airline都已經好抵, 3千兩位包tax.








 


黃生話要試試又快又抵的express line, 100b/位, 13min.已經到Makkasan 站, 不過要轉MRT都要行10幾分鐘亦有D崎嶇不平的路...





 


MRT坐一個站就到Sukhumvit, 2號出口唔洗2mins就到第一晚的酒店 - S Sukhumvit Suites Hotel





 


門口同lobby細細, 不過又新又方便...








 


Good luck, upgrade左去deluxe room!


房間好舒服好正, 最重要開左無幾耐, 所有野都好新!




















 


lift位出面





 


4 則留言:

  1. 呢間酒店幾錢一晚呀?
    我諗緊想一條友去一轉曼谷休息下...
    [版主回覆09/26/2010 22:09:00]依間真係幾平, 我地直接同hotel book 1875b包晒tax, 依個價錢係book 最平的superior, 而我地住o既係upgrade的deluxe room.
    http://www.ssukhumvitsuites.com/index.php?mn=sizzler

    回覆刪除
  2. 1875真係抵喎... 我記得呢個站好似隔離就係blue elephant, 可以再去學廚泰國菜

    回覆刪除
  3. Hi~ vicki
    打搞哂你! 我打算明年2月去呢間酒店, 請問個早餐得唔得呀?
    如果住最平 superior OK 嗎? 交通方便嗎? 定係另一間會好d furamaxclusive sukhumvit, 不過貴d hk$550 包早餐, 如果有時間覆我呀! 多謝!
    [版主回覆10/14/2010 01:07:00]welcome cara!
    說實話早餐係無咩食, 都係麵包,腸仔,火腿, 生果等等 有專人煮你想食的蛋款咁. 但我覺得無咩所謂,都係食少少姐, 出面大把野等住你去食. 因為係新酒店, 所以咩都好新, 設計簡單亦住得好舒服, 可能第一晚行到攰, 張床瞓得好舒服. 我初時都係book superior room, 分別係無浴缸, 不過佢upgrade左我住deluxe room.  可能酒店房唔多, staff殷勤有禮, 而且交通實在好方便(如blog內所講). 覺得依間係平靚正的首選! 好hard sell tim, 希望幫到你. 另一間hotel無住過, so答你唔到.

    回覆刪除
  4. Hi Vicki,
    真係多謝哂你! 比咗咁多寶貴意見比我! 其實我都係出年2月先去, 因為機票已經出咗,所以想早d confirm, 睇過你d 相你好 sweet 呀! 期待你下一個 trip.
     
    [版主回覆10/15/2010 11:28:00]HAHA我都好想快d有下一個trip, 不過起碼要等出年lu.
    希望你到時一樣玩得咁sweet, 記得寫blog記錄佢, 到時通知我欣賞喇!

    回覆刪除