2010年9月22日 星期三

曼谷快遊,華欣漫遊7日之旅(19/9)DAY2 - 華欣Cicada (night) market

o係華欣Devasom放低行李後就出去Cicada (night) market, 都算係新夜市, 好似無咩人去過, 就去睇睇有咩先.


酒店坐車黎300b





小精品都有唔少, 不過我睇唔啱














 


今晚無band, 但有人播band song, nice feel!





有唔少painting





 


見到依張相先發覺, 下一張係我影緊的相... funny











 


係時侯搵食





 


有唔少小食檔, 重好乾淨整齊





 


又係什魚蛋米, 不過未係我最喜歡的味道





又係抵食雞串燒, 不過又係鞋d





最攪笑係我話想食蝦春卷, 但黃生睇左依碟炸魚當係蝦.....o_o





 


講返黎華欣前, 我地就係坐BTS黎Victory Monument站的依個位置買飛去華欣





 


BTS橋上就望到買飛位置, 隔離就有個商場, 我地入去醫埋肚就坐車出發





 


入左間日式餐廳食 - Yayoi





 


吉列豬扒set, ok喇





 


蝦天婦羅, 炸漿麻麻, 不過蝦新鮮.





1 則留言:

  1. 想問問你 Cicada (night) market 每晚都會開嗎?
    [版主回覆02/05/2011 13:32:00]應該唔係, 好似係weekend先開的.

    回覆刪除