2010年11月8日 星期一

和味蘇推介 - 嘉麗園潮州粉麵店

星期日"和味蘇"剛推介元朗一間掛滿牛雜的粉麵店, (當然平時唔係咁掛出黎喇) 正是我認為係最好食的"嘉麗園"粉麵店.


播出節目後, 第晚7點幾到坐無虛席, 最出名牛筋牛丸墨丸都是手打, 昨晚墨丸亦一早估清, 見到個鬍鬚老闆重打到隻手包綁帶, 可見真係粒粒皆辛苦, 價錢大眾, 所以我耐唔耐都貪方便落元朗食!


最正係佢d牛腩, 食混港九新界, 佢o既真係最有牛味, 亦炆得夠淋, 實在最好食!


河粉亦係最合我心, 夠薄幼滑, 加上腩汁絕配!


另外重order埋炸魷魚鬚, 好香脆, 不過$20/份量少左d.



早排去另一個阿蘇介紹的大利粉麵食, 平時出開灣仔都會食的, 係上次去舊舖, 真係比4個字佢 "不知所謂"! 平時食佢d清湯腩, 我覺得都ok喇, 但上次佢比左碗牛腩河的牛腩淋真係好淋, 重淋到過晒龍, 原全唔洗咬都散開, 重要完全炆到無晒味, 係煲到湯揸都不如, 另加上d河粉又粗又鞋 重有腥味架, 經過依次我真係唔會再食佢!! 


沒有留言:

張貼留言