2010年11月21日 星期日

尋找假日感覺 - 南丫島

為左想尋找去旅行時的輕鬆感覺, 上星期六同黃生去左南丫島, 未入到去心情已經鬆左一大半...


入到去已經1點幾2點, 剛好遇到有人餵完貓, 所以比我遇見幾隻食飽飽曬緊日光浴的肥貓貓.




 


重搵到個pretty model




 


真係幾靚女/仔架!



 


佢地食飽, 到我搵食, 見到開左間新卡巴餐廳 Mr. Kebab, 比食開o個間大, 座位多同舒適, 一於試試, 本來menu無咩吸引, 本身唔喜歡食肉卷, order左份雞扒薯菜, 等左好耐, 好在無令我失望, 雞扒(葉)得入味, 香草增添味感, 薯條用新鮮薯炸, 菜新鮮配上特式汁, 有水準!!



 


重有唔少收穫, 海味, 飾物同香包, 滿足!




 


食飽行飽已經日落西山, 今次無過沙灘無行山, 就咁入去行下食下hea下感受下假日的氣息, 就係我想要的感覺! 下次應該出年再見lu.



1 則留言:

  1. 呢兩貓貓我都認得, 特別係第二隻, 我上次入南丫島, 第二隻貓貓一路跟住我, 超嗲

    回覆刪除