2011年6月22日 星期三

同志父母在餐廳被歧視

聽電台DJ講過依段片, 我覺得個問題已經唔o係對同志父母身上, 而係人們眼見不公平不合理的事情時的應有態度.  片中有令我非常感動的地方, 而研究顯示, 城市人比鄉村人真係特別冷漠, 依個係進步社會的問題, 等於以前住屋村時會同隔離鄰舍打招呼, 聯繫會比較多, 依家我只係住居屋, 一返屋企就關門喇, 重邊有機會, 不過我算好, 有個好有禮貌的鄰家女孩見親人都主動大聲叫"早晨", 唔係佢咁主動, 我地都忘記了依種簡單的禮貌.



 


係我地社會太進步而影響人類之間的關愛嗎?


你會主動關心身邊要幫助的人嗎?


記得有次排隊搭小巴突然落雨, 剛巧排我前面的小姐無帶傘, 我只係順口的講左句: 我遮埋你呀. 佢已經似有點感動的唔該我. 當時只係一個咁小的幫忙, 我都感到開心的.


沒有留言:

張貼留言