2011年6月18日 星期六

森林家族學生在公園

一個熱鬧的下午, 公園聚集了好多不同校的學生.



 


好學的男生們聚埋研究課題



 


猴子兄妹結伴放學



 


3個巧遇的舊同學



 


有時都想食雪糕, 北極熊twins尤其喜歡.



 


咁好玩的鞦韆當然多人等喇.



 


以前放學的你或依家仍然係學生的你, 放左學又會喜歡做咩呢?


我就記得以前喜歡放學後同一班同學去麥記食野, 一齊吹水.


 


咁多套靚校服, 你又喜歡邊套呢?


咁多套校服我比較喜歡棕耳兔妹妹的校服, 因為好似小學時的校服, 而當時亦係做學生時的happy moment, 學生之間比較和諧和真心, 可惜升上中學已經失去聯絡了, 好在中學時都有一班老死相識至今.


3 則留言:

  1. 返咗學最鍾意去花園餐廳食下午茶, 以前讀書方圓五里都無麥記, 每次出去食麥記都好似旅行咁開心.
    [版主回覆06/19/2011 14:51:00]我諗最重要都係同班同學仔一齊, 特別開心!!

    回覆刪除
  2. 咁啱今日諗返起以前小學時外婆帶住我, 細佬&表姐一齊返學既時候, 因為每次都要經過公園, 我地每次都想玩完先返學 , 成日都遲到呢.
    [版主回覆06/19/2011 14:56:00]果然好貼你的回憶, 我都無意中記起放學同同學去食野時的開心moment, 小學返而有次其中一個同學玩捉迷藏時整傷隻手, 重幾嚴重tim, anyway, 所有都係兒時的珍貴回憶.

    回覆刪除
  3. 哈~ 細個時媽咪接送放學時, 第一時間係食面包....m 記係一個月先有得食1~2次, 最鐘意食係魚柳包..(而家仲好鐘意食...) 中學為左慳零用錢.. lunch只會食好少.. 放學跑番屋企食餅, 零食..etc 咁多套校服.. 我鐘意芝娃娃囡囡著既格仔裙~
    [版主回覆06/24/2011 12:35:00]以前為左慳零用錢買野真係好多人唔食lunch, 不過我o係屋企lunch架, 學校太近屋企喇.
    我都好喜歡芝娃娃妹妹件白衫加紅色格仔裙, 好sharp & classic, 所以先影左wallpaper張相...

    回覆刪除