2011年6月21日 星期二

S8, X-Men: First Class

X-Men: First Class已經係早兩個星期睇, 有時睇完都未必記得或有動力寫個人影評, anyway, 之前3集同狼人外傳我都有睇, 只係依套前傳咩人都唔識, 真係無諗過睇, 但一個誤會就係黃生聽錯我想睇, 咁佢有日星期二見有平價票就話去睇, 我又以為佢想睇咪話好lor, 買完問返佢先知咩事...


無o既, 平平地睇都ok o既, 套戲雖然個個都唔識, 主要係講Magneto 同 Professor X由童年開始的經歷, 由朋友變敵人的故事, 但當中了解佢地的過去都係吸引之處, 而且重有一班新手異能人展示新力量都有睇頭的.


 


昨晚去睇Super 8, 又係見星期二平麻, 依排有d忙, 無特登去睇trailer, 其實有時我知係大片都唔想睇咁多畫面, 有時覺得睇完trailer變左睇戲時無驚喜, 點知睇睇下先發覺幾個月前睇的trailer原來就係依套戲, 哈! 黃生成日話我睇戲好抵, 睇完好快就忘記... 其實我一時時姐, 精彩畫面咪有印象d囉.


開頭十幾分鐘真係悶左d, 原來依套片係用一班兒童做主角, 搵得歷Steven做監製, 果然有少少ET外星人feel, 不過放心, 故事, 特技, 所有野都拍得好好, 一班細佬都做得好好, 重有唔少笑位, 當然亦有恐怖位, 有幕真係幾嚇人, 無嚇到我, 但我隔離個女仔嚇到彈起重叫埋出黎, 可想而知套戲拍得幾好, 起碼有人嚇到咁麻.


***記得做完等一陣重有段片睇!***


小插曲: 今次真係見到個奇人, 睇戲前, 有位上年紀的c奶同個唔知係咪女一齊入場, 佢地又要分開坐上下兩行, 個c奶一入場已經不段埋怨, 首先行入坐位時比人地把傘click到腳, 已經話人攪到佢好痛, 之後到座位見到污糟就大大聲話之前d人咁無公德心架, 攪到咁, 真係離晒舖呀, (佢係不斷大聲埋怨, 成場人都望住佢o個度, 當時我都心知不妙, 我同佢只相差一個位, 佢咁攪我地真係唔洗睇戲), 之後重鬧佢個女, 有咩好睇呀, (戲院)黑忟忟!! (我心諗入戲院唔黑, 唔通要開燈睇咩...)


好喇, 睇戲喇wor, 睇睇下又黎料, 當時我地一位之隔的空位已經比佢個女坐埋落黎, 個師奶講野的聲浪好似o係茶餐廳吹水咁大聲, 我終於忍唔住向佢個女講: 唔該 + 做一隻食指放咀外豎起的手勢.  好好彩, 個師奶無咩再嘈 lu, 唔係o既話我只好調位.


沒有留言:

張貼留言