2012年5月28日 星期一

和幸, 豚屋, 綠茶cheese cake

之前同妹妹去了和幸, 水準不過不失, 最重要係兩個人食細細份可試多幾款.
最喜歡依然係個冷盤的海鮮拉麵, 精華在麻醬內.
可惜喜歡試的蝦天婦羅炸粉唔夠脆.




上星期去了屯門, 試了間豚屋, 門面不錯, 內部燈火昏暗, 卡位會坐得較舒適.
order了吉列海鮮餐, 未至於好難食, 但油太多, 任添的菜竟然有苦澀味, 味噌湯只係沖出咸味, 帶子過淋, 蠔亦一般, 只有蝦算爽口.



最抵死都係依set 什扒餐, 唔夠熱都算, 豬扒un過擦紙膠, 最重要係每塊扒都似比人切到積木咁細塊, 重細過條香腸, 咁就收人$88/, 過份得難以忍受!!
有時我就係最怕走入一d從未食過的餐廳, 另願去粉麵檔食碗魚蛋粉都唔會失望到咁.




starsbucks 的 綠茶cheese cake, 有綠茶的微甘, 不太濃的芝士味, 不錯.


3 則留言:

  1. 我成日都覺得你好有心機去寫食物網誌, 先不講食物質素, 但我次次睇到你來相, 已經覺得好吸引, 你好有心機, 次次都有排版.....
    [版主回覆05/29/2012 16:52:20]小屋, 有你喜歡我已經錦上添花呢!!
    其實排版唔難, 都係用d software處理, 好食與唔好食, 我都想寫底幫自己做個記錄, 因為有時好食的我會睇返之前試過邊款再試食呢...haha

    回覆刪除
  2. Starbucks 有綠茶蛋糕? 要試!
    [版主回覆05/29/2012 16:55:19]我唔飲coffee所以多數陪人坐底食件cake, 今次依件都可一試呢, 不過我愛濃味更多...haha

    回覆刪除