2012年11月18日 星期日

禮物月


黃生又送了第2對 BRAINWAVZ M2 耳筒, 都怪自己唔好, 用完無放好在盒內, 就咁橋在IPOD外, 導致線路鬆, 攪到剛過一年就玩完, 本來想試下用第2款牌子, 點知真係點揀都唔夠佢好聽, 雖然相比我對耳筒都唔係什麼好貴的款式, 不過我都會好好保管, 無謂又要人破費多$430/.




上兩星期六同SF好友聚, 好友charlotte 重買了些手信, 特別喜歡個小廚具, 因為佢話係vicki collection同我同名咁有趣!!
 重有手飾盒同知我喜歡搽lips glossy 買了支比我, 實在好有心!!



還有vicky初次來我家參觀的禮物, 多謝晒!!


 

沒有留言:

張貼留言