2012年11月16日 星期五

Ipad mini and BASEUS Ipad mini case



兩三個星期前Ipad mini一開售就在網上訂左部, 送貨期要兩星期內, 一星期後未到竟然比apple cut order, 有無攪錯, 我訂一部都話我訂貨數量過多, 氣氣地打封email去投訴, 另方面又要再上網訂另一部, 過一日竟然又收到會回復我個order, 真係比佢玩死...
最終在上星期四, 突然又送左黎公司, 明明睇住個status都無任何消息, 算喇, 收到開心晒!!

我手指短, 緊緊可用一隻手拎住.






之前特登到淘寶訂Ipad mini case, 貨到發覺其中一款不喜歡, so far另一款反而隻色同款都幾好!










唯一唔好係比左個橡根有問題的, 所以依家都會轉入去cool住咁用.






 

1 則留言:

  1. 我都有玩朋友的IPAD MINI, 不錯! 不過未試過買apple product, 都是samsung fans.
    [版主回覆11/17/2012 14:06:36]黃生話用緊iPhone 就用iPad mini 喇,依家我用iPhone 影相都可在iPad iCloud 睇到,其他功能都一樣有同步的優點.

    回覆刪除