2013年6月24日 星期一

齋呵唔鬧, super sandwiches

6月14日同黃生去睇uncle beach 齋呵唔鬧 talk show , 記得有次睇佢同廸偉一齊做的talk show , 另外又睇過Jan, 詹sir 同 杜文澤的.
其實睇過咁多次talk show先發覺, 原來自己唔係咁喜好這類節目, 我唔可以話人地講得唔好, 始終一定有d好笑位, 但我大部份都會頂唔順瞓著, 依家知係本身問題, 下次黃生再有想睇的, 我都樂意陪伴的, 不過唔好買咁貴, 免得浪費.




灘叔送的愛心靈符




之前在又一城super sandwiches dinner, 無預計的情況下點了兩份大大份的set, 看似美味的三文治, 雞肉太乾.



最R頭係這款同餐牌賣相差九條街的蝦雞夾餅, 附上實圖, 睇下係咪人地所講設計圖片 只供參考呢?!
總之除了內裡的蝦外, 其他餅太乾太厚食唔落.
唯一炸雞係我杯茶.



餐牌圖片係咪相差太遠呢.




2 則留言:

  1. 嘩, 夾餅簡直是兩回事, 我可能會問他們是不是弄錯. 看talk show 只看黃子華, 有看過其他, 但笑不出來.
    [版主回覆07/03/2013 11:16:57]夾餅真係覺得被騙的感覺...-_-"
    反而我未看過黃子華, 下次比次機會自己陪黃生睇下先, 如果都係唔好睇就放棄了.

    回覆刪除
  2. 我鍾愛黃子華,之後林海峰, 下星期嘗試睇森美

    以前有睇過詹瑞文,but... not my cup of tea.
    [版主回覆07/16/2013 14:22:14]我睇過好幾個都覺得唔啱自己, 可能talk show真係唔適合我.
    講開我麻麻地森美, 今次個topic重有d頂佢唔順, 不過都想知好無睇, 睇完話我知.

    回覆刪除