2013年6月3日 星期一

盛八蛋包飯, Toast box, 姊妹開會飯@和民


早排多了同黃生去屯門, 在商場內已經食到無咩好食了.
上開飯網睇睇, 搵到間盛八蛋包飯, 就試試吧.

order了香草汁海老蛋包飯, 有驚喜! 無諗過咁好味, 可以話好味過日本的pomme's 的海老蛋包飯呢!
個汁已經食得出用複雜的方法調制, 海老不單爽口, 亦有蝦味, 平時出街食飯食得多就係無味的蝦.
碟大其他蝦不細隻, 一個一定再食的蛋包飯!




黃生在網上搵到張 coupon 食這款蛋黃toast, 食時要好小心, 最好一啖過, 否則 toast 內的蛋黃會流出.




黃生的牛肉漢堡蛋包飯, 不是我杯茶, 黃生亦覺一般.









新都會開了間Toast box一段時間, 黃生食過好食所以帶我去.
這款炸雞肶雜錦飯不錯, 算有風味的.





這碗喇沙就不是我喜歡的湯味了, 而且材料都比較簡單, 但價錢略貴, 不值.





5月最忙就是最後一位好姊妹出嫁了, 所以都忙於試衫, 整愛的宣言及開會諗點樣整估班兄弟.
太耐無做姊妹了, 玩人的心機更加大! XDD




不錯的炆五花腩 @ 和民


 

 

 

 

 

1 則留言:

  1. Toast box 其實不太抵, 通常我會食 kaya toast, 奶茶.
    [版主回覆06/13/2013 17:51:23]我都覺得幾貴, 好普通的兩個餐就收2百.

    回覆刪除