2013年8月1日 星期四

生日活動: 森林家族佈置 韓燒慶祝

生日前一天約了VICKY到MEGABOX佈置森林家族飾櫃, 經過德福又有收藏展, 看見一些絕版食玩便流口水了.








好多TOY STORYS 珍藏, 數量也不少, 放晒所有入櫃欣賞特別壯觀!





人咁大頂帽, 睇見都想戴!










無得慢慢欣賞, 因趕時間, 同VICKY食個IKEA 午餐就開工了.
今次好難得視工作於娛樂, 其實都不算什麼工作, 只是去換新品入裝飾櫃內, 過程已令我十分投入同開心了.




換換下已經想買, 大眾做promote, 幼稚園只係大約$250, 好抵玩!!
sogo都有85折





另外在又一城PAGE ONE的佈置
VICKY還有在SOGO的午夜佈置工程更有趣呢, 可惜未有時間參與, 希望下次有機會喇.







晚上約了同親友到 韓國錦城 食韓燒



先來的8小碟, 味道不錯, 泡菜味道比平時食的正宗同特別




右下牛肉唔記得咩部位, 個個都喜歡佢油脂分佈平均, 入口有牛香.
雞比較無味, 但特別點上另外ORDER的醬連生菜包著食, 十分野味



就是蝦上的特別醬, 小小辣令人回味.





炆牛肋骨, 十分入味, 味道亦是講不出的特別, 十分推介
但圖下方的牛小排不夠味, 亦易燒UN.




燒海鮮餅, 果然名不虛傳, 好香脆美味!! 點上右下配上的醬, 必食!!





很滿足的一餐!






之後還去了SMILE食FROZEN YOGURT, 賣相特別, 所以要60幾蚊杯, 比平時食的貴, 不過生日無計吧.




表妹細細個就一齊旅行, 當時幾歲只到我腰下, 現在差不多比我高了, 看著很欣慰!





回到家的SURPRISE, 多謝黃生, 不過這款味道不是我杯茶, 還奇怪蛋糕內有流心, 一切開已經流晒出來, 這種設計不太好.




第2天正日過了海慶祝, 沒有特別食什麼了, 只是食SUSI, 最開心的是天公在這天送了晴朗的天氣給我, 下了星期多的雨, 終於天晴, 我亦可開開心心行街了.




臨走在IKEA買的肉丸PIZZA, 上次食過覺得好好味wor, 有機會自己整都好.



平時黃生都有送野比我, 所以無特別要求什麼禮物了, 只要了這款在中環買的兔擺設, 很可愛呢!
(後補圖)

4 則留言:

  1. 同森林家族一齊過生日, 一定好難忙!
    [版主回覆08/05/2013 15:49:01]都係一次不錯的經驗呢.^^

    回覆刪除
  2. 補祝生日快樂
    [版主回覆08/05/2013 15:48:24]多謝呀仔仔媽!! ^^

    回覆刪除
  3. 又食又玩好開心呢
    [版主回覆08/06/2013 12:33:03]係一次不錯的經驗^^

    回覆刪除
  4. 黃生送的蛋糕很漂亮呢!
    [版主回覆08/09/2013 11:20:16]可惜不是我杯茶

    回覆刪除