2015年9月25日 星期五

二子玉川 (25/9/2015 - day 2)

我同表妹都好喜歡的早餐 - 東京チカラめし 的燒牛肉飯, 食完感覺充滿力量...XDD




原本今日想去其他戶外地方的, 不過天氣差, 好在之前搵定一個可室內SHOPPING的地方, 就係二子玉川.




位處在車站隔離的SHOPPING CENTER由多個商場結合而成



行左無耐已經被甜品吸引了, HARBS 是很有水準的一間蛋糕店, 就算無時間坐底嘆都建議買返酒店宵夜



花多眼亂, 款款都有興趣.



個人比較貪心, 都係揀彩虹蛋糕 - Fresh fruit cake


Harbs cake menu 2015


Green tea



我揀 Muscat Jasmine , 我一向喜歡Jasmine 加上麝香的苿莉, 味道好特別同吸引.



食一件Fresh fruit cake好滿足! ^^


表妹揀左Pear millefeuille, 依款一層層CREAM隔開軟餅, 甜而不漏, 味道讚!
重有件 Chocolate cake, 一樣有水準! 


無意中發現的Moomin shop




幫家中大少留意的STAR WARS
 




最喜歡日本的fitting room 乾淨企理, 空間夠大, 依度重有獨立分體冷氣, 唔怕換衫換到出汗.


live band 真係好影響一個地方的氣氛


總括其實都有唔少地方行, 不過不算我最喜歡的, 如果想避雨, 這地方都值得考慮
準備回程了.



行到累累地, 在地下商店街搵左間鰻魚專門店食晚餐
一個起碼 3千幾YEN, 好貴呢, 總算一試吧. http://unagi-futaba.com/




是日見到有溫泉杯緣子, 忍不住買晒剩底的 5個 , 點知隻隻都係泡溫泉款, 無浴泡款, 失望.


我最愛的日本限定, 雞湯味薯片


終於買到款粉色的蜜粉, 試過唔錯.
依款去鼻皮脂的赤泥都好過引, 等5分鐘就會乾, 赤泥色亦會變淡, 通常沖涼時會一齊做, 方便同慳時間.

買比同事的手信.

自己終於買到個細小的旅行用銀包, 可放銀紙同散紙.


姑姐買的白桃做宵夜, 又甜又多汁!

沒有留言:

張貼留言