2015年9月26日 星期六

表參道 luke's 龍蝦包, 自由之丘 (26/9/2015 - day 3)

一早就搭車去原宿再行去表參道, 見到網上好多人post 過的貓團, 一架車裝有好多隻唔太郁的貓, 老實講, 我只係覺得個主人虐待.



重要比咁多人亂摸, 辛苦了貓貓.

 在新宿去的方法, 都係直接搭去原宿先, 再行去明治神宮前駅係最快同直接.



到左LUKE可能星期六比較多人, 所以我地輪流排隊, 我行附近時去了間上網搵的家品店 AWESOME STORE


日用家品多, 唔算好精緻, 但產品都算不錯



買了這些



返返去LUKE'S LOBSTER, 仍然多人到不見尾呢.


終於到我地了, 足足等了50分鐘, 要唔係咁想食, 以我性格係唔會排的XP

唔係講笑, 真係啖啖龍蝦肉, 加上特製香草醬, 只售1580yen, 真係正到無得彈.
不過有人喜歡就會有人不喜歡, 雖然肉係凍上的, 但習慣食冷盤就唔覺得係問題, 可能有人以為係熱食先失望吧. 而我下次都一定會再來!  (失控流口水中)




 


填飽個肚, 行返去明治神宮前駅出發去自由之丘



去極唔厭的地方, 臨近 Halloween, 有我最喜歡的萬聖節裝飾品同佈置








表妹幫我影底我喜歡的圍裙, 越睇越喜歡所以買了...XD


今次行另一邊未行過的街道


又係時候TEA一TEA



原來依度都有間 J.S.Pancake, 環境很舒適 









很喜歡上面這間店外有很多售賣的植物, 雖然有點貴.






平常唔會擺依d post的傻表妹, 今次特別擺比我影 XDD


來了咁多次都無去最出名賣傘的店 - SHU'S, 今次都要買返把先, 店位細小但好似有3層, 很多選擇.



 好少可POST試衫相, 難得睇啱又喜歡, 買了兩色, 旅行真係豪少少XD


行得太累, 晚餐隨意自由之丘車站附近搵左間上2樓的日式西餐廳.


先來頭盤, 四式多士, 又OK喎.


無咩特別的香腸, 但又係幾好味


唔太記得味道, 但印象中不錯的咖哩海鮮

表妹喜歡的芝士意粉


不錯的海鮮PIZZA 薄批, 食飽後又滿足地回新宿了... ^^










今日收穫


平時都係買精品家品多, 買到衫同帽特別開心!
試帽時表妹攪笑話我個頭同頂帽溶為一體, 可能都係個D色...XD




沒有留言:

張貼留言