2008年10月8日 星期三

Domon札幌拉麵 & 小雨天

6/10 放假的前一晚, 放工同黃生去食荃灣的Domon札幌拉麵, 都係choi san推介過, 但又冒住比人勁話唔好食的危險, 終於都係決定去試, 最多咪一次咁大把.


去到睇到個menu都眼花花, 最後都係決定叫個2人set, HKD188/加一, 但我帶埋新假假的9折coupon, 等於打個和.


有三文魚, 海腦, 章魚刺身, 都算新鮮喇.



 


普通拉麵, 有一塊好林的叉燒, sell係北海道的拉麵小左d, 但真係幾好食, 湯底都不過不失.



 


餃子皮薄, 味道淡左d, 但都ok



 


黃生的豬扒蛋飯, 我無試食, 但佢話ok



 


haha, 到我最喜歡的雞軟骨, 炸得夠香口, 正!



**總括, 都無人地講到咁難食, 味道都算ok啦, 價錢人地厭佢貴, 我就覺得貴小小啦, 但都可接受的. 試食無防.


 


食完後去了千色店巡舖, 出奇的無折都好多女人o係度睇森林家族, 無收穫的我就諗, 唔知佢地係咪睇得我地blog多, 所以咁多人都有興趣買呢.


 


 


 


黃生o係葵芳工作, 我在荔枝角, 所以都會成日join佢食晚飯, 食過好多次"小雨天", 佢出名食米線 / 泡飯, 價錢又經濟, 所以我耐唔耐都鍾意去食.


次次都鍾意叫蠔仔肉碎泡飯, 奇怪我以前唔喜歡食蠔仔, 但佢細細隻, 無咁重蠔味, 湯底係主角, 夠味同特別熱騰騰, 出晒煙的, 冬天食更加正!



小食叫左蒜泥白肉, 即係平肥瘦豬肉, 我叫走辣, 因黃生唔食辣, 但我會自己加返d, 好食好多.



 


例牌會叫椰菜餃, 因唔喜歡韮菜, 味淡小小, 但食慣左, 所以次次都order.



11 則留言:

  1. 睇Vicki 個blog, 好似美食節目, 我有得睇冇得食!
    PS> 想問, 大衆俾乜嚟架?將軍澳係咪有千色店, 係將軍澳站?坑口?下次番, 我知道多個地方可以去, 唔駛下下出九龍....
    [版主回覆10/10/2008 00:15:00]無計啦, 我係無飯煮婦麻, 所以飯堂成日都o係街外lor.
    大眾你書局黎架, 一樣有森林家族買的, 而將軍澳係有千色店, 係o係寶琳站的. 下次你返黎有時間真係要搵下我地, 食餐飯, 同埋都想見下你同兩位千金呢.
    上面有位琪琪係咪你識架, 佢重答你問題, 重話你下次返同你去tim?! 會唔會就係你妹妹呢.

    回覆刪除
  2. 大眾其實係書局黎架.....不過大間嗰啲會有森林家族賣....你下次返黎同你去睇吓啦!!
    間 Domon札幌拉麵我都有時會去....我鍾意食佢個牛油拉麵....下次Vicki都可以試吓.....不過我之前幾日去荃灣千色店行....佢好似有好多日版貨都冇晒啦....有啲失望.....
    [版主回覆10/10/2008 00:30:00]ee, 多謝你幫lulu解答呀! 唔知你係咪就係佢妹妹呢?!
    我都有諗過試牛油拉麵架, 不過怕太油, 下次有機會我會試下的.
    o個日我都有去巡舖, 其實counter已經縮左水好耐, 不過佢已經係多間分店中最多森林家族的一間喇.

    回覆刪除
  3. Delicious^3^
    [版主回覆10/10/2008 00:30:00]係呀!

    回覆刪除
  4. 好似好難搵到一間拉麵係正...
    [版主回覆10/10/2008 00:35:00]實在係呢, 就算有人話好食/ 夠正宗, 都係不外如是, 要同日本比, 實在無得比, 所以o係香港食得就唔能夠祈望太高.

    回覆刪除
  5. 我好耐之前都去過荃灣的Domon札幌食拉麵, 覺得一般! 我都有睇既choi san既介紹, 或者去個間分店會好味d!!!

    回覆刪除
  6. hehe....  我個妹啲中文好差, 唔會寫blog!
    呢個琪琪咪就係我老公話加埋你之後嘅第三個妹囉..... 佢都係加拿大住過, 算係同鄉姊妹!同琪琪都好投契, 係佢四圍去揾花花set送俾我, 又買咗狗仔俾我啲女, 佢真係好nice好體貼架!
    我都想快啲可以番嚟, 不過而家經濟咁差, 多個錢傍身感覺安全啲, 遲啲睇定啲再算!

    回覆刪除
  7. 我覺得d美食節目介紹過既唔係間間好食囉 ~ 不過唔去試過又唔知係點既, 試左一次唔好味咪 no next time 囉 ! hehhehehhe
    [版主回覆10/10/2008 12:21:00]無錯, 點都要自己試下先o既.

    回覆刪除
  8. 小雨天我都有去食過呀....
    去親都係食米線同湯飯果d囉 ....果度一到食飯時間真係勁多人架...所以佢d舖位一間接一間咁擴展但總係一到食飯時間一定人山人海咁o既....
    [版主回覆10/10/2008 13:44:00]咪lor, 有次我lunch去搵黃生食小雨天, 真係多人到呢, 好在叫黃生搵定位咋.

    回覆刪除
  9. DOMON 札幌拉麵我食過一次之後 BLACK LIST 咗佢啦 ~~ 果時係黃埔個間食 … 超級難食喎 ! 我識一位朋友 , 佢之前係橫岡拉麵度做 CLERK, 佢話好好橫岡拉麵食架喎 , 係咪真嘅呢。因為次次見到好多人排隊呀,仲有白沙道間『瘋』壽司。見到條人龍 , 真係嚇死我呀 …. 最終都係無緣一試 ~~ 唉
    [版主回覆10/13/2008 09:29:00]其實好多日式舖都有排長龍的情況, 可能食物都應該唔錯, 不過要我排咁耐又無咩耐性lor...

    回覆刪除
  10. 我都好鍾意食蠔仔粥架!
    [版主回覆10/16/2008 14:08:00]有機會試試喇.

    回覆刪除
  11. 幾好呀,你成日都可嚐試不同的食物的.
    最近兩間都去過,
    黃埔那間去過一次,見門口大排人在等,以為好正, 飯後只覺得不會再去第二次羅.
    維記的豬潤跟媽媽整的味道參不多,只是能掌握弄到豬潤剛熟的質地,不妨一試!
    請問小雨天係 葵芳那處?
     
    [版主回覆10/16/2008 14:08:00]我都聽人講過hunghom分店唔好食~~
    小雨天o係葵涌廣場架咋, 地鐵條橋過去新都會再用橋過去葵涌廣場, 一到廣場轉右直行就見到架喇.

    回覆刪除