2008年10月18日 星期六

越式, 金滿堂, 德福halloween佈置, 益智遊戲

昨晚去megabox巡舖後, 去左"越式"食野, 食物都算ok, 職員禮貌都有, 但餐廳有好多吉位, 我地都要同人share枱, 到格離枱有人走, 點緊菜時我地坐過去, 但之後先走黎同我地講"唔好意思, 有人book左枱", 但我地食完晒都無人坐過lor! 我都知佢想留位比其他多人黎時坐, 不過咁o既行為實在令人客反感.


蒜蓉炒西蘭花, 其實都幾好食, 不過40幾蚊咁貴之餘, 重要得o個幾舊.



炭燒豬扒撈濛, 都係好香炭燒味.



 


見到好似好好味的牛油雞翼, 不過原來得個樣, 無味之餘, d炸粉重要得個硬字.



 


食完返德福行ikea, 買完野見到有個咁大的halloween佈置, 真係好有feel.



影佈置時幫人影合照, 所以佢都幫返我地影.



 


上次同blog友食過"金滿堂"幾好食, 所以帶埋黃生去試, 我依個係金玉滿堂, 有生果雪糕紅豆同珍珠, 個底重有豆腐tim, 真係好正好食, 啱晒我鍾意咩都有.



 


黃生叫左個芒果椰汁清心丸, 我試左啖覺得麻麻地, 都係我簡o個個好味d, 連黃生都係咁(筆)我o個食tim.



 


昨晚放工到地鐵站門口時, 見到有好多人睇一檔小販, 平時我都唔多理的, 今次心情好過去睇下, 見到前兩晚阿蘇介紹的益智遊戲, $20/個, 買個同黃生玩, 都真係幾好玩, 搭車時可消磨時間.



沒有留言:

張貼留言