2009年3月21日 星期六

Duffy hong kong concert 2009

昨晚睇我第一次的老外concert就簡左Duffy, 雖然依晚唔係好多人, 可能係新人關係吧. 最初都同黃生諗剛剛先出得一隻碟會唔會唱得好快就完, 當然依d唔係我地擔心的問題, 結果當晚duffy當然有唱我最喜歡的 "serious", "mercy", "rock ferry" 等等... 佢重apologize唱左幾首大家唔認識的新歌, 但我感覺反而係supprise, 好好聽, 好想佢快d再出新碟.


無大螢幕, 無華麗衣服, 無特別效果, 只靠一把poweful的聲線, 第一次令我聽到有感動的感覺!




P.S.黃生講依D老外concert的security都會懶係嚴, 依晚我就咁啱比佢check到有帶相機, 佢就要我地拎去第2度放係佢地寄存的地方, 黃生明知一放o係佢度, 走時會有排等, 醒目o既我地就行轉背收埋d部機, 再行去第2條line入場, haha, 咁就成功左!


其實當晚一開始唱時, d secu都有捉人拍照, 我都差d比佢話, 不過到duffy 好好encore左3首歌滿足我地的時候, d secu已經閃晒, 係人都拎部機出黎影, 依刻先攞正牌影得.


 






沒有留言:

張貼留言