2009年3月19日 星期四

YO! 收到森林家族UK order喇

今日上午o係公司收到在uk訂的森林家族order喇, yeah!!





早排見到uk同jp都有太多新產品出左, 最終忍唔住手要訂d返黎玩, 尤其見到uk出左set Toy Shop, 真係點可以唔買, 前排差不多在英磅最低價時入貨(10.95), 真係有點運. 不過依家又升返些少...


可能大家都會疑問o係uk訂野返黎麻唔麻煩, 有咩手續, 運費貴唔貴, 今次就順便o係度詳細講下依個問題.


 


UK Sylvanian Families accept oversea payment method as below;


(1) Credit card - they suggest split the card number across two or more separate e-mails for additional security. card number, expiry date, cvc security number and cardholders name for any of the following cards: Visa, MasterCard, American Express, Maestro. (For Maestro we will also need the valid from date or issue number).


(意見: 就咁比credit card資料人始終都係唔安全!)


 


(2) Bankers draft (made payable to SSK PRODUCTIONS) send to uk address:


The Sylvanian Families Shop
68 Mountgrove Road
Highbury
London
N5 2LT
United Kingdom


(意見: 我今次都係用此方法, 首先用咩方法都要先e-mail check清楚想買的產品有無存貨先, 另外訂得order都會盡量訂多少少, 因為去銀行攪bank draft都要handling charge(hsbc $100/, 交通 $80/), 而uk airmail亦有體積限制, 以我今次order為例, 無over size只須GBP £19.67 via standard airmail, 另加registered GBP £3.50 only. 但我一想加多少少order已經over size, 佢就回覆: if it ends up oversize it will have to be shipped via EMS instead and this will cost GBP £86.39 to Hong Kong ~~係咪貴到嚇死人呢!)


 


如果已經確定所有order, 就提供 your name, billing & shipping addresses, a contact telephone number and payment (bank draft) 寄去上面的地址.


P.S.當然我的資料都係比大家作個參考, 大家都要考慮清楚所有問題及親自send email到sf uk詢問清楚喇. 


7 則留言:

  1. 好靚呀... 我又要update 吓同事先...
    [版主回覆03/21/2009 13:53:00]好羨慕你有相同興趣的同事呀, o係工作中都可找到娛樂真係好開心的事!!

    回覆刪除
  2. 講解得好清楚呀 ! 不過夾埋一齊買慳d運費 !
    你買間toy shop又鬼正呀 ! 仲有水晶燈都very good!
    [版主回覆03/21/2009 14:08:00]haha, 如果可以join埋其他人一齊order都唔錯架.
    今次買的所有products都係我好想買架, 尤其係個toy shop, 我本來想買jp version的toy shop都好耐喇, 不過就剛剛discontinued, 今次雖然買的係uk version, 但我都已經好好好開心喇.

    回覆刪除
  3. 嘩~真令人羨慕啊!我很久沒有買Sf了...Happy啦~~~
    [版主回覆03/21/2009 14:13:00]遲d hk都會返唔少新貨, 希望你baba 會送d比你喇.

    回覆刪除
  4. 我 都好想買嗰盒toy shop...mini house, 好得意!!!
    [版主回覆03/21/2009 14:29:00]買喇, 運費計過都唔係好貴咋, 真係考慮得過架.
    另外我已經覆左annie喇.

    回覆刪除
  5. Thank you for the information ... !!! 隻 Honey Dog 原來都好可愛喎 .... !!! 我都好想買番盒 Mini Store 呢 .... 呢隻藍色屋頂好靚呀 !!!
    [版主回覆03/21/2009 14:42:00]其實款金毛見到有少少失望架, 隻色有d 似咖哩黃, 不過算喇, 見到盒toy shop真係開心到爆, 因為真係想買好耐喇, 只係一開始玩sf時就剛剛discontinued, 所以今次見運費同英磅唔貴, 得唔切hk出就訂返黎玩先喇.

    回覆刪除
  6. 一次過收到咁多玩具真係好開心呀!!!其係我都有小小想買間toy shop呀!!
    [版主回覆03/22/2009 12:59:00]其實hk都有可能會在遲d入貨, 不過我喜歡左依set toy shop的jp version好耐喇, 所以佢一出我真係超開心, 真係等唔切要訂返黎先呀!

    回覆刪除
  7. 嘩! 終於買到你想要的miniature shop喇!!恭喜~恭喜~~~~~~^^
    [版主回覆03/27/2009 12:34:00]其實jp version都好想買架, 睇下有無緣喇.

    回覆刪除