2010年10月2日 星期六

曼谷快遊,華欣漫遊7日之旅(22/9)DAY5 - The AETAS bangkok hotel

終於要離開華欣, resort好醒目直接搵人車我地到van仔站, 搭左3個鐘車程出返bangkok, 因為油站排隊入油同曼谷塞車, 所以比入華欣時多半個鐘.


今次都係搵左間新酒店住, 黃生上網睇話酒店只係同BTS一街之隔, 好方便的, 但我地完全被騙了, 依一條街, 根本行路都算遠, 而且條路唔平坦, 我地o係BTS拖住個喼跟本都行唔到入去, 迫於無奈行到一半都無已經頂唔順坐taxi.





 


酒店lobby好大, bellboy又多又殷勤, 一到門口已經即刻出黎幫我地拎行李落車





 


裝修有格調











 


直接上網book 最平的Superior Room 2700 b/night http://www.aetashotels.com/ 





 


頭先行得太熱, 雖然最終搭taxi, 黃生已經出晒汗, 沖個涼先出去.











 


依家d酒店都係興用玻璃隔bathroom





 


king size床








 


可睇DVD, 不過要同酒店要求





 


工作台, 重有香港適用的3腳插制








 


welcome chocolate, 我無食, 黃生話麻麻





 


酒店新, 設施先進, 所有燈都用電子版控制





 


窗外景觀





 


有free tuk tuk送出去BTS / MRT站





 


優點: 酒店新, 設施先進, 有free tuktuk 送出MRT或BTS. 近night market 50b內已可返酒店, free wifi


缺點: 唔算好近BTS, 如BTS站行路返酒店保守計起碼要行8分鐘以上. 更加唔近MRT, 試過MRT搭taxi返酒店真係行左幾耐, 35b起錶要60-70b先到. 住第一晚酒店(S SUKHUMVIT SUITES HOTEL)重好, 重平靚正同方便.


1 則留言:

  1. 笑聲是靈魂的語言
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除