2011年8月16日 星期二

深水埗食出名小食

放工去左深水埗睇野, 好耐無去喇, 好多野食都好掛住! 食左幾間都曾經有電視節目介紹過的小食, 咁耐無食就試下味道如何先.


合益泰小食 叫左份腸粉, 魚蛋, 豆漿.  主角當然係腸粉, 記得幾個月前金剛小儀食到測試滑的程度-_-" , 攞黎攪!  我無研究佢有無滑到跌入喉嚨, 都係同出面食開的差不多, 其實蒸腸粉都應該係滑的吧, 只要唔太差都無咩意見, 最重要都係個醬汁, 依樣就真係我食過最好的, 我條脷唔精, 食唔出佢用咩製成, 總之與其他店的普通豉油甜醬係食得出有分別的.


公和荳品廠 食左碗豆腐花, 老實講, 唔覺特別滑, 平時第2度食反而滑過佢, 重要無糖水, 我要自己落好多糖先有味. @$7/碗


坤記糕品專家 要左白糖糕$5/, 紅豆糕$7/, 馬蹄糕$7/, 前兩樣都比黃生獨食晒, 氣有次你, 我都想試架麻!!  只係試左馬蹄糕, 無祈望的心情去試竟然有驚喜, 平時好少食依款甜品, 但今次喜歡佢夠甜, 口感夠彈又煙韌, 馬蹄又夠爽, 真係幾正!


囍囍美食 好掛住佢D椒鹽魷魚鬚, 上次食佢擺耐左的唔多好食, 今次咁啱阿姐炸起左, 剛炸起好食好多架!


周圍每樣食小小都食到飽晒, 滿足晒!!


3 則留言:

  1. 深水 PO 真係好多野食ga ! 囍囍美食去開果邊實會幫襯!不過冇食椒鹽魷魚鬚, 反而食佢椒鹽雞軟骨, 正! 仲有燒魷魚, 生腸好爽.. (生腸王冇咁爽..) 諗起都想食呢! 不過食得多冇益. 要節制o下呢!
    [版主回覆08/17/2011 14:05:00]我次次去都只食依味, 我喜歡椒鹽雞軟骨, 下次都要試下先.
    係, 食得多真係唔多好, 耐唔耐就無所謂喇.

    回覆刪除
  2. 我經常去深水埗....都唔知有呢d嘢食...真失敗  
    除咗公和有去過,  和你一樣同感, 唔覺有咩特別.
    我想試吓"坤記糕品專家"....我好鍾意食"紅豆糕"...如果我無估錯, 佢應該係地鐵站門口....因為有間買糕點, 我經常經過, 但從未食過.
    [版主回覆08/17/2011 17:22:00]係, 坤記就係mtr出口附近的角落頭, 雖然貴d, 都值得一試.

    回覆刪除
  3. 我係深水埗大o架,以前都成日去公和食豆腐花,鍾意食嗰啲煎豆腐,啲糕點我唔係咁好,所以好少買o黎食,個個都講合益泰啲腸粉好食,下次返香港都要去試吓先
    [版主回覆08/18/2011 09:18:00]返黎記得試下.

    回覆刪除