2011年8月8日 星期一

十大公共交通工具內的怪現象

十大公共交通工具內的怪現象, 看到依段新聞真係好有共鳴, 有時真係好想出聲鬧依d人, 不過好多香港人好無公德, 自己唔啱又喜歡聲大夾惡, 唔明d人係咪無媽媽教架呢, 點解咁多人都做d令人反感的行為, post依段新聞, 係想多d人有返d公德心, 唔好再咁自私喇唔該!!


 


 


港人搭車醜態 (作者: Ching:) 
剪指甲、化妝、大聲講電話……香港公共交通工具係一個好自由嘅空間,做乜都得 o架。國際傳媒就覺得呢啲港式文明好有趣, CNNGO臚列咗「十大公共交通工具內的怪現象」,大家不妨反思一下,當中有冇一兩樣怪行,自己都做過呢?



讓指甲飛

非正式統計,喺公共交通上剪指甲係最令人討厭嘅行為。重點係唔知道對方剪落來嘅指甲,會飛去邊個方向。指甲藏滿細菌,喺公眾地方剪指甲會散播細菌 o架。


 


 



巴士、火車、地鐵,各式各樣嘅聲音提示,已令到人非常煩厭,偏偏仲有人鍾意打開 speaker播音樂、打機,為人多擠逼嘅車廂再添噪音。


 


柱男柱女



搭地鐵不時都會見到小朋友利用扶手柱作出好多高難度旋轉,滋擾他人。不過啲大人仲衰格,成日都唔理你係唔係已緊握扶手,一嘢成個人挨過嚟,甚至壓住你隻手。


 


大聲講電話



「你有壓力,我有壓力,你做乜挑釁我呀?」巴士阿叔一夜成名,好多人仲識得背晒阿叔演講全文,其實件事嘅起因,係一個後生仔勸佢講電話細聲少少。


 


車廂困獸鬥



無論港鐵點樣宣傳都冇用,好多上車嘅人唔等乘客落晒車就逼入去,搞到入面嘅人落唔到車。上到車嘅人為咗方便落車,又唔肯企入啲,搞到出面嘅人入唔到。


 


表演化妝



港女鍾意喺公共交通表演化妝絕學,唔係搽下唇膏咁簡單,而係喺搖擺不定、人來人往嘅車廂內畫眉、夾眼睫毛、搽睫毛液、擠暗瘡等等,不知幾咁大方得體。


 


當眾大小便



好多乘客家長對廁所嘅概念,仲係停留喺原始人逐水草而居嘅階段,於是乎小朋友喊住話急屎急尿,就抱佢屙落垃圾桶或者月台下面,好啲嘅就用個膠袋。


 


一人霸兩位



早輪揚名網絡嘅賜座男,其實只係冰山一角。好多人都鍾意將隨身物品放喺旁邊座位,就算全車滿座,都唔肯拎起,呢種劣行喺巴士比較常見。


 


飛腳過河



大部份巴士嘅下層後座,座位設計都係面對面,乘客貪舒服,好多時都將對腳放上對面座位,就算對鞋幾污糟都話之你,後一個乘客就領晒嘢。


 


人肉按摩椅





喺巴士或小巴上,突然感到椅背有一對滑輪移上移落。原來係後座嘅乘客將對膝頭頂住椅背,呢個姿勢睇來幾舒服,但係長遠對脊椎一定唔好,而前座乘客亦都受苦。




CNNGO網站近日列出港人10大乘車醜態之後,中國網民近日在微博上亦進行同類投票,選出廣州民眾10大乘車陋習。
在眾多民眾投票下,在車廂隨地吐痰、排隊打尖及在車上摳腳趾,分別成為首3大陋習。
在今次選舉中,主辦者先選出 17項在公共交通工具上,乘客常見的陋習給網民投票。至前晚 7時,主辦者共收集到逾 2,000名網民的投票結果。當中以車廂內亂吐痰以 1,670票高居榜首,最令人討厭。
在巴士站、地鐵站排隊打尖、在車廂內摳腳趾的行為則分列第二及第3位。另在車廂內高聲講電話、挨住扶手當‘柱男柱女’及一人霸多個位等項目,竟與香港人10大乘車陋習相同。至於在車廂內隨處大小便、在車上鹹豬手及赤膊坐車等項目,則最具‘當地特色’的陋習。


港穗乘車陋習比較
香港
排名 1:剪指甲
排名 2:聽歌音樂太大
排名 3:做‘柱男柱女’
排名 4:大聲講電話
排名 5:車廂內化妝
排名 6:強行擠進車廂
排名 7:小童在車廂內大便
排名 8:一人霸多個位
排名 9:發出濃烈氣味
排名 10:以膝頭頂前面座位

廣州
排名 1:隨地吐痰
排名 2:打尖
排名 3:摳腳趾
排名 4:大聲講電話
排名 5:隨意大小便
排名 6:鹹豬手
排名 7:做‘柱男柱女’
排名 8:行李塞門口
排名 9:一人霸多個位
排名 10:赤膊乘車


重有早排熱爆的面膜女, 你係咪真係咁掙分奪秒呀!!



 


以上咁多行為, 我最憎都係"剪指甲", 唔明咁私人的行為都要o係公眾場所做, 重要坐你附近, 真係好鬼唔衛生, 又怕比佢d指甲插盲隻眼!


最常見就係"大聲講電話"同"化妝", 依d日本人就好自律, 完全唔會o係車廂內進行, 其實有時d女仕想用靚樣見人, 點解唔早少少起身, 要比人見到你變臉前後的魔術表演, 有時真係有d衝動想幫佢拍底比佢睇下, 你咁樣真係好肉酸架!!


有時遇到"柱男柱女", 我會用五抓金龍去對付依d人, 有次佢重反怒o卑我, 我都懶得理佢. 雖然我都唔想攪得咁唔和諧, 但真係頂唔順先出此下策.


4 則留言:

  1. 剪指甲唔多見, 撩鼻屎真係超多, 頂佢, 撩完重要彈囉, 我真係避都避唔切!!!
    由於D人成日大聲講野, 所以我搭車一定用耳筒塞住耳仔聽歌, 太煩喇..
    [版主回覆08/09/2011 15:16:00]我搭巴士耐唔耐實有一個剪指甲, 多年前我見過下層巴士有人剪腳甲tim呀, 堅唔堅呀!!
    我搭地鐵都見過人掘擴, 重同個朋友講睇下佢掘到好high, 旁若無人咁, 即刻彈開九丈遠.
    我都一樣搭車都係習慣塞住對耳, 不過上個星期有個阿叔坐我後面好似用大聲公講電話咁, 真係塞住都聽到佢把聲lor. -_-''

    回覆刪除
  2. 依家啲香港人真係越o黎越無公德心
    [版主回覆08/10/2011 00:36:00]自問無咩耐性, 但亦忍得都忍, 日子耐左, 變得好討厭香港人, 成日都見到令人側目的人同事, 感覺香港人自私兼無品, 當然都會補充亦有守紀律的人, 只係自己覺得依d係基本要遵守, 不會特別發現.

    回覆刪除
  3. 死啦, 死啦...好似變咗香港文化....  
    我最經常見到係"大聲講電話", 有時我覺得D人好得意, 大大聲將私事, 家事, 工事講出來. 都唔怕全車人都聲到.....唉!
    [版主回覆08/10/2011 16:31:00]大大聲將私事, 家事, 工事講出來. 都唔怕全車人都聲到 --- 咪lor, 噚日坐我隔離個c奶又係超大聲, 我塞住耳都聽到, 我都係忍左去算...

    回覆刪除
  4. 見過有次踏早上乘68x有個呀叔剪手甲, 佢隔離個女客話佢會彈到人,
    個呀叔咦咦吟吟話關佢咩事, 停左剪, 之後好耐女人落車, 個呀叔又口up up重覆d說話,
    我覺佢好無家教又吾衛生.
    有次係輕跌又有呀叔剪手甲, 好污糟. 話佢無用, 同埋又吾敢,唯有行開
    [版主回覆08/14/2011 18:53:00]就係咁, 香港好多人好無公德, 唔啱比人話就聲大夾鬧返人, 真係好無品!!! 最可笑o既係身邊人都未必出聲, 只係睇戲.

    回覆刪除