2012年1月20日 星期五

意八餐廳


玩完一日海洋公園, 返黃大仙搵餐廳, 試間無咁多人的, 其實都有點冒險, 不過都試試看吧.

茄汁豬扒意粉 - 比想像中好味, 我一向麻麻地依款食物的, 但佢做得比普通餐廳好, 有香濃芝士, 用上鮮番茄製成, 好味.



白汁蜆肉扁意粉 - 雖然蜆肉細到睇唔到, 但都是好味的, 尤其香菇.



特濃芝士焗玉子 - 正, 可以自己試下整wor.

 





蒜蓉焗田螺 - 香口好味!





就連 焗青口 都一樣好味!





焦糖燉蛋布甸 - 樣子麻麻, 燒得唔夠濃, 但表面都有脆焦糖, 亦有蛋香.



3個人唔大食份量剛好, 最重要味道不錯, 而且重好抵, 只食左$15x/

1 則留言:

  1. 我好鍾意食焗豬扒飯, 就算大家X過D水平我都鍾意食....係荃灣吉之島後邊有一個叫"普洱" 荼餐廳, D焗飯幾好食, 仲有台式飲品! 你下次過開來, 又諗唔到食嘜, 可以試吓!
    [版主回覆01/21/2012 01:21:18]啱晒黃生, 介紹比佢試下先, 希望有其他食物啱我, 不過如果係好味我都會試架.

    回覆刪除