2012年1月3日 星期二

煽風點火的人


最近, 我在blog友留了段真心的留言, 是一段關於真正知識產權的意義, 其實我想說分享是喜悅的事, 不過無條件的分享會更適合呢.
可能我覺得blog友還是小朋友, 才會多事希望能教她一些小道理, 亦用了溫和友善的態度向對方表達, 雖然對方不太喜歡及將我的private message公開了是我本人, 更更改了我溫和的用詞, 這刻我亦做了衰人似的, 但我亦了解她還少, 未能真正明白我內裡的用意.
但以上都不是重點, 反而問題在於有其他人一見有事就將早前聖誕書展的事來煽風點火, 可見留言者用意在那, 這是最令我看不過眼的.
可能有人會覺得我開書展的post似小事化大, 但我有什麼利益, 我只希望幫受到不公平對待的blog友向有關單位要求改善, 避免下次再有類似的事情發生, 但換來這些人的批評, 心感奇怪... 雖然我唔會為這些事而不開心, 正正就係依個世界太多這些人, 要是你唔開心佢只會更高興, 無須要令佢地得逞吧!! 但最可憐的是blog友被人利用了都不知呢.

4 則留言:

  1. Vicki, 新年要快樂啊! 不要為這事而動氣! 幾時再來一次我們的SF 聚會呢?
    [版主回覆01/05/2012 10:15:42]haha, 放心, 始終小妹妹未必明, 而另外堆人都只係無風起浪, 我都唔會太上心, 只係奇怪依個森林世界都會有d咁o既人.
    係呀, 我地本來約左6/1, 不過我又病了, 應該要睇多次醫生, 真係唔好意思又要再改期呢!!

    回覆刪除
  2. 雖然我唔知咩事 ?? 不需要理會這些事啦 ! 咩人都會有的, 相信大家都睇得出件事上面 ,你都係希望幫大家的.^^
    [版主回覆01/05/2012 10:17:36]haha, 放心, 始終小妹妹未必明, 而另外堆人都只係無風起浪, 我都唔會太上心, 只係奇怪依個森林世界都會有d咁o既人.

    回覆刪除
  3. 我睇到知道咩事了>_<......

    回覆刪除
  4. Vicki, 在呢件事上, 她應該收到你的心意吧, 只是有啲人愛搞事呢..呢件事上.. 你糸出於正義感呢..
    [版主回覆01/08/2012 13:01:41]多得姜師奶你明白呢, 可惜小妹妹佢未必明, 始終都係忠言逆耳.

    回覆刪除