2012年1月19日 星期四

Ocean Park 巡新水族館

18/1 第一日放新年假, 約埋奶奶決定去Ocean Park睇新開的水族館, 其實都開左一段時間, 等到依家有假先去, 原本諗住想避開內地的同袍架, 因為好多朋友去玩都有好多唔好的經歷, 都係打尖的問題等, 可惜我的推測錯了, 以為佢地新年多數唔得閒, 點知都有唔少內地團, 重加上一堆小學雞, 實在係預測唔到, 點都好, 雖然都有點麻煩, 但保持心境開朗, 都可以玩得開心!

有朋友話新水族館無以前咁好, 其實我覺得都唔太差, 雖然無左以前的大水缸, 但變多個小水缸同幾種不同SIZE的大缸都好有觀賞性的.


我睇得真係特別開心, 見到咁多色彩繽紛的coral同熱帶魚, 令我回想好多在馬國浮潛的片段, 尤其見到依條小鯊魚!! 特別興奮!





 






好驚呀, 依隻蜘蛛蟹真係好大隻架, 大到自己好似睇緊異形咁, 咁大個女, 真係第一次親身見咋.





黎海洋公園當然會去探安安, 佳佳, 佢地好精靈, 一個攤到大字形, 一個就好努力係咁食.










 



起腳想打交





就係佢喇, 佢係侏儒猴, 只有手掌再細點, 看佢動作體形都可愛到不得了, 真係好想養返隻.... 得個想字.




依D就係食人魚, 睇見有點毛骨悚然.






咁多年睇咁多次海洋劇場都唔會悶!! 真係好想同dolphin一齊暢遊!!






集中精神等人拋魚食



食到竟然自己玩一輪魚先食, 真識自娛.




永遠都咁靚的水母.




 






玩到天黑都係第一次






以上都係黃生用Canon 550D大機影, iso光圈大影得特別easy.
以下係我用Panasonic 防水相機影, 唔pass的相比較多, 但顏色真唔錯.




 







當我影侏儒猴, 初時佢背背比較大, 但影耐些少原來係揹住係b仔, 好得意呀!!









(capture by iphone 4s as below)

 





依家海洋公園都增添左唔少禮品比人選購, 自己都買小小戰利品, 左邊係磁石裝飾, 右邊隻dolphin會轉七彩色好靚架.




開心的一天完.

1 則留言: