2012年1月11日 星期三

日本森林家族 2月開售新品



早論見過網上流傳日本會出新屋, 今次日本官網一公佈就已經講2月開售喇.

看兩間新屋的合併圖都真係幾吸引, 今次應該走唔甩間大屋.






對依間渡假屋最有興趣!!





屋仔細細, 瞓吊床先夠位




門口的平台位可變沐浴間, 有趣!





依間樹屋雖然好有feel, 但都係太大件, 空間亦唔夠多.





但一家人咁樣在郊外野餐確實寫意!




依條差不多90度的滑梯, 少d膽量都唔敢玩!




新出的灰貓家族, 其實之前都有歐洲版, 只係日版又再出.



有點怪模怪樣的sea otter family, 但衣服係我喜歡的藍色條子款, 重有媽媽同妹妹都有個貝殼袋及鈕做飾物, 依樣又令我有點想買.




都係郊外系列




依set獨木舟設計真實







最喜歡件救生衣, 有隻兔仔o係件衫度好得意





天鵝小船套裝係我必買的, 因有次在吉祥寺就係踏住隻天鵝船睇櫻花, 如畫的情境實在係一個美好的回憶.

 







灰貓妹妹playing set, 好多款戶外運動好好玩!





但好奇點樣固定坐在單輪車上的灰貓妹妹呢?



豪華版雪櫃, 重有多款美味雪糕






生日蛋糕套裝, 有我最喜歡的日本strawberry cake, 好sharp!




重可以插上小聖誕樹同兔仔做聖誕蛋糕, 真係幾cute!!


5 則留言:

  1. 我反而對間樹屋興趣大d , 好似幾多野玩咁...原來都好貴呢...
    要訓吊床令我諗起avatar..., 會唔會有子民懶訓"碌"左落黎ga ..XD
    其他產品都好吸引....估唔到日本一次過推出咁多新野...
    要開始儲定多d $$ 喇...
    [版主回覆01/13/2012 09:28:53]係呀, 依家d yen又貴, 最好都係等香港入貨加埋做promote先抵買.
    haha, 我都幾喜歡個吊床設計, 幾有趣.
    大家真係要儲定錢, 香港有時入貨要起碼等半年, 但真係一時時, 好似上年的貨佢都算入得快.

    回覆刪除
  2. 依間渡假屋好特別最正平台可變沐浴 .
    [版主回覆01/13/2012 09:29:05]係呀, 真係好有趣呢.

    回覆刪除
  3. 破產啦, 哈哈, 不過今次的屋好像不夠大, 真的要想想可以放甚麼傢俬.
    生日蛋糕SET, 天鵝SET 同羽毛球SET 非常吸引, 看來我們又要再整多次戶外SET 場了. 哈哈.
    [版主回覆01/14/2012 13:42:03]雖然屋仔細細, 但設計真係好吸引!!
    好多都想買, SET場好呀, 一定好FUNNY!! ^^

    回覆刪除
  4. 好靚,今次啲新品好吸引。我好鍾意間屋,生日蛋糕set都十分令人心動。
    [版主回覆01/15/2012 13:35:43]我都喜歡渡假屋的design, 其他產品都好吸引, 日本每次設計都令人有想買的產品! ^^

    回覆刪除
  5. SF今年有咁多"正"產品? SF迷唔儲定錢都唔得.....間渡假好正, 仲可配埋樹屋, 我覺得加埋郊外系列一SET過....好正! 不過我都係等睇你D相啦!
    [版主回覆01/16/2012 13:17:22]haha小屋無買就好, 一買又收唔到手, 係供多樣玩具至啱.

    回覆刪除