2007年10月9日 星期二

水車麵包店開張啦


森林水車屋麵包店終於開張啦!


Chocolate rabbit father & mother: 今日我地水車屋麵包店新開張, 所以會送依度新鮮出爐的麵包比大家試架, 大家多多支持啦!


Sheep mother: 我想要條法國麵包條呀, 唔該.


Cottontail baby: 嘩! Koala , 你個咩包包黎架, 好似好好食咁bor...


Koala baby: haha, 我依條係腸仔包黎架, 不過好似無晒啦喎...

Cottontail baby: 吓...



(唔洗一陣, 隔離公園玩緊的小朋友都飛晒過黎)


Everyone babys: 我地都想要呀, 唔該...!


Chocolate rabbit father & mother: 好啦大家要排好隊先.




(開張後的水車屋麵包店)









 


 


Cottontail baby: Chocolate baby, 昨日依間新麵包店送麵包呀, 真係好好味架, 不如今日再買lor.


Chocolate baby: 好呀.




Cottontail baby & Chocolate baby: 嘩! d包包好靚呀...
 唔知簡邊件好呢!



8 則留言:

  1. yeah...排第一 Vicki 個麵包店好靚呀,仲有我最鍾意嘅奶油包添呀

    回覆刪除
  2. 嘩~~~我期待左好耐o既麵包店終於開幕啦 好開心呀 恭喜晒呀 好靚呀 我都好想 開返間呀哈哈 可能同我本身都鍾意自己整包有關啦

    回覆刪除
  3. 妙麗, 奶油包你都睇到, 犀利犀利, 其實我都好鍾意食奶油包架, hehe 小其, 係呀, 間麵包店終於開幕啦, 我都好鍾意包包的東西, 所以都有兩間森林麵包店和一些re-ment產品, 真係好好玩, 希望你都快d開返間啦! 記得舊款麵包店都唔易搵, 我大約在半年前的將軍澳千色店買的, 重要只剩uk version, 不過唔知依家重有無呢?!

    回覆刪除
  4. 祝生意興隆
    [版主回覆11/30/1999 00:00:00]多謝晒呀maomao!

    回覆刪除
  5. 哈 如果未搵倒真正麵包店咁我為唯拎其他道具開住間先啦 例如pizza 店o既壁爐同玩具店o既收銀機再加d食玩包包/蛋糕頂住先囉 哈哈 開間簡漏d先都開心架
    [版主回覆11/30/1999 00:00:00]果然好主意呀, 希望可以快d見到你的作品啦!

    回覆刪除
  6. 好靚啊~~ 到底hk 幾時先會有得賣ga....已經係7月的貨品喇... 新組合會包埋rabbit and 枱櫈tim, 希望hk 會入la...真係太唔update 喇~ 搵日投訴下, 發表下意見先!
    [版主回覆11/30/1999 00:00:00]唉, 次次有日本新產品, hk都要等起碼一年半載, 你講的特別版新組合更加唔會在hk出現, 因為上次出的cake shop其實都有類同的特別組合, 但hk就是沒有呢, 我都好想complaint ar, 但我唔識打日文...

    回覆刪除
  7. 哈哈~~我以為你咁快就買到呢間水車屋添。
    我估佢出的時候我都會買!!!
    你都得閒就嚟我個blog睇睇啦~~!!
    [版主回覆11/30/1999 00:00:00]希望HK唔洗等太耐啦, 好呀, 我一定會來看的!

    回覆刪除
  8. 小白兔, 其實我真係o係北海道買了水車麵包屋返黎架.

    回覆刪除