2007年10月9日 星期二

Resident Evil 3 - Extinction

由細到大, 我都好喜歡睇恐怖片, 唔知點解咁鍾意比錢人去嚇自己......

其中兩套喪屍片我尤其喜愛, 就是剛剛上畫的Resident Evil 3 - Extinction, 雖然今集欠缺了點震撼感, 但都一樣咁驚嚇, 老公話女主角塊面的特技大誇張(整得太滑,唔夠自然), 其實唔整特技, 個女主角都一樣咁ling架啦.

另一套便是剛出第二集碟的"28 weeks later", 而第一集的片名是"28 days later", 這套戲的精彩, 因有別於一般的喪屍片, 此戲喪屍的活動能力重快過你同我, 絕對唔係慢吞吞, 還有淵源不絕的血腥埸面, 真係又要驚又要睇, 正呀!



2 則留言:

  1. 这两个戏我都有看过啊,原来你也喜欢看HORROR MOVIE 哈哈,看来我们兴趣一样呢, 那个28DAY真的是很恐怖呢,但是很过隐啊

    回覆刪除
  2. haha, welcome u lan lan, 我都發覺大家好多方面的興趣都很相似呢, 真祈待下次大家見面時可一起去日本玩呢! hehe  不過要儲錢呢......

    回覆刪除