2007年10月2日 星期二

一家四口, 齊齊整整

平時, 通常只有Hugo陪我地坐, 放假某日, 我好專心咁睇緊DVD時, 黃生叫我睇下, 睇...睇咩呀我心諗, 中間竟然多左個希客, 其實我地三個坐係sofa已經無咩位剩.......  ee, Haven幾時攝入黎架, 你幾時黎我都feel唔到o既重要咁小位你都攝得入, anyway , 心感溫馨的情景, 好在左近有部相機比我拍底呢!



4 則留言:

  1. Haven間唔中都想睇DVD架麻~。

    回覆刪除
  2. Haven只會攪攪震, 無幫襯.

    回覆刪除
  3. yay! 你終於開blog了!

    回覆刪除
  4. haha, 好開心有你的支持呀! 以前覺得無可能的事, 依家竟然差不多日日都做, 最高興係share自己的所見所愛, 真係好有趣呢!

    回覆刪除