2007年10月4日 星期四

Hugo 你諗緊咩呀...

Mama: Hugo 你諗緊咩呀......


Hugo: 唔知mama幾時開罐頭比我食呢......


7 則留言:

  1. Hugo:  多謝藍姐姐.

    回覆刪除
  2. 等姐姐開比你、我日日都開 罐頭比猫架啦~

    回覆刪除
  3. vicki~ 你說你都打算在japan bid 花店, 你意思是指新出的露天flower shop 還是好多年前出的country flower shop? 我覺得舊款果間 flower shop 好靚呀~ 可惜比個衰seller 玩左一餐....如果有得japan 有得bid,我一定bid ah~~

    回覆刪除
  4. WAH, Marieru 姐姐, 你咁好日日都開罐頭比你d貓架!

    回覆刪除
  5. 哩張相影得hugo好靚呀 好似廣告相咁

    回覆刪除
  6. 好多謝你呀! 小其, 我都祈待你的D80佳作架.

    回覆刪除