2008年3月8日 星期六

7/3 friday night at kowloon bay

終於等到friday, 因為聽妙麗講spotlight有ling ling color paper, 所以想去睇下.


先到popular巡舖睇下森林家族先...



 


haha, 以下是當晚的收穫, 重有黃生比錢, yeah! 本來見到重有一盒新出的wedding set, 不過件新朗衫車得唔ling, 所以無買住.


另外真係好好彩, 原來當晚咁啱係今個月兩天的會員promote中的其中一天(7/3)有八折優惠, 另一天是17/3, 不過只是會員優惠, 所以想去買就要申請做會員.  當日張member 卡剛過期未過一個月, 所以可以用$15續會, 新member就要$20, 諗起之前入會都唔洗錢架, 不過算啦, 買得多的話都抵o既.



 


之後就得閒在megabox 周圍影下相.





 


去到spotlight啦, 不過有d唔高興, 因為之前行得太耐, 所以剩餘20分鐘行, 想慢慢睇都唔得, 重要急住去買color paper先, 見到妙麗介紹的paper set, 重有好多其他款, around $39-$59/set 好抵買, 不過我都係無買到, 簡左d散買的, 價錢無咁便宜, around $7-9.9/張.


提醒大家spotlight closing time on 10:00p.m.



 


當晚買左兩隻Jan CD, 一隻送比黃生一隻幫人買的, 我本身對佢d歌麻麻, 不過前幾日o係電台聽到佢有隻歌"我係邊個", 歌曲同歌詞都幾好聽, 同埋剛睇和聽完演唱會的其他歌都真係ok o既, 但買依隻碟當然都係為黃生而買啦.



 


行到10點幾都未正式食野, 好彩之前係KFC食左小小野先, 不過反而好似更加肚餓, 返到德福竟然咩食店都開始收舖, 只好又行返去陶大o個邊搵野食, 是晚只想食拉麵, 就隨便搵左下面依間susi 店.



 


間舖細細, 有外賣bar位, 亦有堂食.



 


叫左個我想食的吉列豬扒拉麵$33 , 牛油煮帶子$30 , 黃生就簡左個雜錦刺生$88.


整體黎講所有食物都唔錯, 個拉麵湯底同拉麵都好食過平時o個d, 帶子同豬扒都唔錯.



 


特別對依個雜錦刺生有surprise, 佢本身話有五款刺生的, 但我數到有7款, 刺生款式都是因應返什麼海鮮貨, 新鮮之餘又有鮮甜味, 當然唔可以同在日本食的比較, 但咁o既價錢咁o既quality就真係幾好架啦.



 


幾好味, 所以幫人賣廣告, 佢重有好多刺生種類及其他款式的食物, 初時都睇左好耐至confirm到食咩.



7 則留言:

  1. 好似好好玩喎!我都好想去啊!~
    [版主回覆03/10/2008 00:03:00]希望你mama可以帶你去啦!

    回覆刪除
  2. 我也很喜歡那兒,如果是weekday去,更是逛得舒服﹗
    不過,我不能常常去。因為交通實在不便啊﹗
    [版主回覆03/10/2008 00:05:00]係呀, 因為地方比較遍, 所以真係無咩人行, 不過又行得好舒服o既.

    回覆刪除
  3. 係呀...我都試過一次喺megabox o既大眾買埋意外地有額外八折呀....因為本應我唔知架跟住再過沙田時諗住有d野果邊又冇咪照買囉...但點知原來只係megabox做囉個優惠咋....但果次見都簡左啦...唔通唔買咩 於是都係買埋 都係自己無留意啦
    [版主回覆03/10/2008 00:07:00]o麥原來係megabox至有依個優惠咋, 咁如果想再有八折去買野, 咪要17/3去返megabox lor.

    回覆刪除
  4. 我聽日都下去先~~
    [版主回覆03/10/2008 00:08:00]佢要再到17/3至有八折優惠啦, 不過小其話可能只係megabox至有此優惠tim咋...

    回覆刪除
  5. 噢~~~我3月8日晚上都去咗spotlight 買材料啊 不過主要目的想搵吓有無超薄身魔術貼, 同埋睇吓有咩平野啦haahaa....但好可惜搵唔到超薄身魔術貼 不過為咗唔好浪費車資....我都買咗一pack PAPER呀 散買太貴啦...所以我無買到呀 係呀...琴晚(sun)我去sogo見到有美容院賣呀~~不過得一盒show出黎咋。唔知你買咗未呢?未買要快d囉
    [版主回覆03/10/2008 10:22:00]haha, 樹熊同學都有remind我見到sogo有beauty salon, 不過我要考慮下呀, 因為真係無咩位display出黎, 可能等到有special offer至再考慮啦. 不過都唔該晒你通知我呀!!!

    回覆刪除
  6. 睇黎大家都好鍾意sportlight wor...我成日都行sportlight 架, 因為我公司就係megabox 隔離果座, lunch 成日都過去megabox 食lunch 的, 所有呢, 你們如果有咩想係sportlight 或者megabox 大眾買, 但又怕唔知有冇得買呢, 可以搵我架, 我可以幫手睇下的~
    [版主回覆03/10/2008 10:54:00]我以前都係o係kowloon bay返工架, 不過轉左工佢至開ikea同megabox, 因為我都好喜歡行依d舖架, 可惜依家要耐唔耐至去睇, 好呀! 下次有咩須要都搵你幫忙先, 謝謝你先呀!

    回覆刪除
  7. megabox 真係有D遠呢,搭車轉黎轉去,真係要好有閒情日誌我先會去果度行街呢~
    我都係因為覺得無位放,所以都唔知買唔買美容院好,同埋我又無化粧枱,咁就唔完美la~~ 你有化粧枱真係最好配番間美容院,因為我覺得美容院真係幾靚呀~~
    [版主回覆03/10/2008 12:29:00]i have good news ar, I saw taiwan blogger - mrs bears provide a lot of website which selling the comestic set, i will update the details in my blog asap.

    回覆刪除