2008年3月9日 星期日

useful and funny sf website


台灣 blogger - Mrs Bear 提供了一些很有用或有趣的 SF website, 好多好值得睇架!


http://tw.myblog.yahoo.com/bear-familial/article?mid=688&prev=700&next=683


另外還有介紹我們一班香港的森林家族迷tim ar!


http://tw.myblog.yahoo.com/bear-familial/article?mid=623&next=618&l=d&fid=36


 


還比我搵到網上有comestic set買tim, 可惜我已經有, 如果各位想買的朋友, 可以嘗試訂購, 不過我未試過, 所以唔知得唔得呢.


有人試過work請告知啦, 因為我都可能會訂小小野, 不過暫時又未有心機去研究住.

http://www.trainsgalore.com/Hannah-Hollywoods-Vanity-Set-P1262C135.aspx

10 則留言:

  1. 嘩!全部都係日本版架!好想要啊!!~
    [版主回覆03/10/2008 23:49:00]winnie你係咪未睇清楚呢, 好多website都有外國版的.

    回覆刪除
  2. (Empty)
    [版主回覆03/10/2008 23:50:00]welcome u sindy!

    回覆刪除
  3. 好豐富...大開眼界.....
    [版主回覆03/10/2008 23:52:00]無錯呀, 真係要鳴謝mrs bear的資料先啦!

    回覆刪除
  4. 嘩! 唔該晒vicki. 等我bookmark晒佢先 .
    [版主回覆03/10/2008 23:55:00]其實要多謝mrs bear的資料至啱, 她提供的資料真的好豐富!

    回覆刪除
  5. thanks vicki!
    但我未試過在外國網站訂野,好似好麻煩,又唔知點過錢,運費點計, 睇黎我都係睇下日本有冇得賣,無就等佢出復刻版的一天la~~>.<
    [版主回覆03/11/2008 12:00:00]aya, 你都係唔晒試間online shop la, 我睇下睇下, 原來都無得ship to hk架... 咁我再幫你留意外國auction重有無啦, 見到的話就通知你啦! 因為我驚佢未必會再復刻呀.

    回覆刪除
  6. 琴晚睇咗.....真係大開眼介呀
    其實我想問vicki好耐架啦....唔知係外國訂野係咪多數都要用paypal付款嘅呢? 因為我見到有輪椅, 呀醫etc..........賣啊....好想買晒返屋企啊...嘻嘻
    [版主回覆03/11/2008 18:01:00]係呀, 多數都係用paypal, 不過我見好多想買都唔accept ship to oversea = hong kong, 所以你都係唔晒試間online shop la, 我昨晚睇下睇下, 原來都一樣的, 好upset.

    回覆刪除
  7. 我也很喜歡看熊太太的Blog﹗她的照片都拍得很美﹗而且她本人也很 nice﹗
    [版主回覆03/12/2008 11:57:00]係呀, 佢有好多sf資訊, 真係好值得參觀的.

    回覆刪除
  8. 好開心呀 ...我地幾個o既blog都有被推介
    [版主回覆03/12/2008 11:58:00]係呀, 真係特別開心架, 但好似miss左妙麗, 下次要remind佢update埋先.

    回覆刪除
  9. hi.大家好.我係熊太.Mrs bear多謝大家的支持同鼓勵.好開心認識你哋香港森迷.因為台灣的森林資訊好缺乏.代理做得好差.所以我哋台灣森迷只好自立自強.自己靠自己.我收咗十年啦.但之前都收得唔多.因為台灣的代理賣架種類真係好少.所以我有一段空窗期.我來分享一下我的收藏心得.本來以為只有日本有出品林森家族,但每次上睇到日本的網路拍賣yahoo的森林家族,好想要但係只能流口水.因為日本不受理國外訂單.後來睇到有美版出現.所以就去美國的ebay上睇.嘩,真的好多又平又靚的森林家族.而且可以用paypal,有保障. 不過嗰個震撼性都無英國的強.當我在英國的ebay搜查到sylvanian families的清單時. 我機乎興奮到痴曬線,因為太震撼. 我其乎想將全部的嘢都標返屋企.好多復古的森林家族,英國的古典風.我個人超愛,但因一時的興奮亦得到好大的教訓,交學費.因為距的運費好得人驚.我有買到一間屋用咗6千5台幣運費.其實我網上只花咗5英旁結標,但對方對海外的運費會獅子開大口. 間屋的實質運費只需4500台幣.唉.所以我付出好大的代價.我亦曾經被香港的買家欺騙過二次.所以在網上訂購要好小心. 當然經常會有一些意外的收獲.買到平靚正的貨品.這個就得靠運氣啦,在要下標前一定要先問好運費和運送方式.手續費.自己可以接受再落標.千萬唔好盲目下標. 結果就會好似我的下場.要耐心的等候. 還有一樣要注意.通知你所認識的朋友中可能會同你爭的人.私下溝通好邊個去標.唔好到時自己人打自己人.我所知道英國寄香港同台灣的價錢差唔多.寄一張書台的運費大概3.5英旁.若有需要我可以接供一些資料比大家參考.
    啊.妙麗.唔好意思啊.我miss咗你.我己經po上去啦.無好嫐我.啊
    [版主回覆03/15/2008 02:35:00]你們台灣fans真係要自立自強呀, 我地支持你!
    真係好多謝mrs. bear的寶貴心得呀! 海外訂購或auction的運費真係貴得可憐, 所以我自己都只挑選一些好喜歡的才會買.
    還有好多謝你已update返妙麗的blog呢!
    大家保持交流呀!

    回覆刪除
  10. hi.大家好.我係熊太.Mrs bear多謝大家的支持同鼓勵.好開心認識你哋香港森迷.因為台灣的森林資訊好缺乏.代理做得好差.所以我哋台灣森迷只好自立自強.自己靠自己.我收咗十年啦.但之前都收得唔多.因為台灣的代理賣架種類真係好少.所以我有一段空窗期.我來分享一下我的收藏心得.本來以為只有日本有出品林森家族,但每次上睇到日本的網路拍賣yahoo的森林家族,好想要但係只能流口水.因為日本不受理國外訂單.後來睇到有美版出現.所以就去美國的ebay上睇.嘩,真的好多又平又靚的森林家族.而且可以用paypal,有保障. 不過嗰個震撼性都無英國的強.當我在英國的ebay搜查到sylvanian families的清單時. 我機乎興奮到痴曬線,因為太震撼. 我其乎想將全部的嘢都標返屋企.好多復古的森林家族,英國的古典風.我個人超愛,但因一時的興奮亦得到好大的教訓,交學費.因為距的運費好得人驚.我有買到一間屋用咗6千5台幣運費.其實我網上只花咗5英旁結標,但對方對海外的運費會獅子開大口. 間屋的實質運費只需4500台幣.唉.所以我付出好大的代價.我亦曾經被香港的買家欺騙過二次.所以在網上訂購要好小心. 當然經常會有一些意外的收獲.買到平靚正的貨品.這個就得靠運氣啦,在要下標前一定要先問好運費和運送方式.手續費.自己可以接受再落標.千萬唔好盲目下標. 結果就會好似我的下場.要耐心的等候. 還有一樣要注意.通知你所認識的朋友中可能會同你爭的人.私下溝通好邊個去標.唔好到時自己人打自己人.我所知道英國寄香港同台灣的價錢差唔多.寄一張書台的運費大概3.5英旁.若有需要我可以接供一些資料比大家參考.
    啊.妙麗.唔好意思啊.我miss咗你.我己經po上去啦.無好嫐我.啊

    回覆刪除