2008年3月20日 星期四

森林之友聚會

復活節來臨, 今年黃生要到北京出trip工幹, 所以只有自己一個度過這個節日.


雖然開始有點寂寞, 但昨晚就剛好約了一班森林之友度過一個開心又興奮的晚上!



 


今次是第一次與blog友聚會, 有妙麗, 小其, 當然還有我和好識上鏡的suesue.


我們一到megabox便到popular巡視森林產品.



 


之後便到8番食日式拉麵, 大家都覺得比想像中好食呢.



 


大家還交換小飾物tim.



 


然後就到spotlight 買了不少東西, 我就都係選了color paper.



 


回到德福時見到卡通造型的長城, 好有趣呢!


(黃生, 我唔洗去北京都見到長城啦!)



 


開心聚會的合照



 


最後大家還去了食甜品, 一邊食一邊傾森林家族經.


suesue食的紅豆涼粉雪糕



 


妙麗話好味的楊枝金露



 


左邊: 味道不錯的芒果糯米茲


右邊: 我選擇的紅豆沙綠茶焞蛋, 味道不似焞蛋, 但紅豆夠甜



 


口感特別的麥提莎糯米茲



 


小其的甜品, 有朵花好特別, 但小其話味道就一般.



 


說真的是晚實在過得非常開心, 能夠認識到幾位興趣一致的朋友, 實在難能可貴呢!


11 則留言:

  1. 又好似好好玩喎!可惜星期四我生病了。
    [版主回覆03/21/2008 17:41:00]剛開始放假便病了, 希望你多休息快點好返, 健康度過假期啦!

    回覆刪除
  2. 期望下次都可以跟你們見面啦...
    [版主回覆03/21/2008 17:43:00]今次真係玩得好開心呀, 所以我地一定會再攪聚會的, 希望下次會見到你啦!

    回覆刪除
  3. 大家一齊買野寧舍開心呢 . 拉麵同甜品都好吸引呀 . 
    [版主回覆03/21/2008 17:47:00]有得食有得玩, 最重要同一班興趣相同的人一齊真係好開心架!

    回覆刪除
  4. 哈哈 ...係呀...尋晚真係有d樂而忘返o既感覺添呀...
    原來同志同道合o既朋友一齊睇/買我地共同o既喜好o既野係咁開心架喎
    喺糖水店大家一齊分享返森林經真係好開心呀....而我相信四個當中我對森林家族o既認識係最淺o既一個 可能係因為我始終都只係玩左森林家族半年倒o既時間 而且我所有o既森林資料亦只係喺透過一班網上認識o既森林fans得知部份資料 (因為靠我自己搵就真係不知從何入手 )所以經尋晚o既聚會真係令我獲益良多呀 喺度要多謝返vicki,suesue同妙麗添呀....
    [版主回覆03/21/2008 17:54:00]昨晚真係開心得難以形容, 可以一齊傾同一喜好的興趣感覺真係好唔同! 其實不須介意對森林家族的認識有深淺之分, 最重要大家都是同一興趣, 已經好足夠啦!  唔知我地下次會幾時再聚呢, 真係好祈待呀!

    回覆刪除
  5. 哈哈...我做咗"影後"呀~~ 尋晚真係玩得好開心, 雖然大家都係第一次正式見面, 但勁啱咀形呀 一d都唔覺得有悶的感覺~~下次我地再搞gathering呀....不過目的地係sham shui po可能仲興奮呀...哈哈
    (我尋晚最終等唔到巴士啊, 因為原來尾班已經開走咗好耐啦 我仲等咗成5個字添啊 好在果度有小巴咋 )
    [版主回覆03/21/2008 18:49:00]勁啱咀形 --- 講得真係無錯, 所以一定會再攪聚會呀!
    aya, 原來走左尾班車啦, 真係白等tim, 總之你都係搭的士好過啦.

    回覆刪除
  6. 係呀係呀~ 真係好開心~ 食dinner時傾得不夠喉,好彩再去食糖水,可以係咁傾到夠~^^ 期待下一次gathering ah~~^^

    回覆刪除
  7. 不好意思﹗那天沒法子join你們的聚,希望下次有機會啦﹗
    幸好,看見你們當晚拍的照片,也分享到你們的樂趣﹗
    [版主回覆03/23/2008 00:35:00]希望下次可以見到樹熊同學你啦, 因為我地咁多位都很想埋你的!

    回覆刪除
  8. come in my blog!
    [版主回覆03/23/2008 00:37:00]ok

    回覆刪除
  9. 人哋好想去參加聚會呀..嗚.....我都係孤獨人一在台北.去sogo都無野體.去新光三越.去麗嬰.都係一樣無新貨.....嗚....咁解台灣咁差架..唔通d人都只顧住選舉..還是管代理商太懶散.............我只能在網上得個睇字.....

    回覆刪除
  10. 人哋好想去參加聚會呀..嗚.....我都係孤獨人一在台北.去sogo都無野體.去新光三越.去麗嬰.都係一樣無新貨.....嗚....咁解台灣咁差架..唔通d人都只顧住選舉..還是管代理商太懶散.............我只能在網上得個睇字.....
    [版主回覆03/24/2008 21:45:00]其實我地依邊都唔係成日入新貨咋, 我平時都只會去街或有折至去巡舖, 同你一樣都係上網睇多d, 但太貴都唔係好捨得買lor.
    係喎, 你投左邊個呀? 我就支持當選了的馬英九, 起碼個樣順眼過謝長廷好多.

    回覆刪除
  11. 呵.呵..當然係馬英九啦..我係外貌協會的忠貞會員.我4月2日去香港.如果你無時間就唔駛專登幫我去買啦.我到時去到再買啦.唔該曬你啦.你講我聽邊到有最多森林家族賣.比個地址我.我到時自己去啦..我台灣這邊有伸請到會員.可以打一次八折.我己經叫相熟的店貝幫我留貨.等我一次過可以用八折卡買多一d貨.嘿...嘿...個店員超好人..呵.
    [版主回覆03/26/2008 09:51:00]原來你地的member可有一次八折優惠架, 真係都唔錯, 起碼好過我們呢. 咁我因應情況再決定去唔去到new world啦, 另外先提供香港及macau有售森林家族的資料給你先,
    http://www.sylvanianfamilies.com.hk/php/SyShopList.php  , 而值得去的你可選擇
    1. 新世界百貨(New World) - 貨種一般但可能有折  
    2. 崇光百貨(Sogo) - 貨品比較齊但未必有折
    如你有任何問題可以再問我的.
     

    回覆刪除