2009年4月18日 星期六

"慢"遊東京 - 特別收錄森林家族巡舖及收穫篇 (15-18/4/2009)

15/4 先到小田急內的bic camera, 心急買森林家族呀!! 最平o既貨品o係晒度麻, wah, 果然出左好多新貨, 買喇買喇......



今日o既收穫, 買到chocolate rabbit bedroom set 喇, 想買好耐喇, 張cherry sofa & bed真係好q呀! 重有white cat family & acorn mouse family, 未試過一次過買兩set新出的family, epoch真係要我地破產呀!




***********************************************************************


16/4 o係吉祥寺駅的Yuzawaya, show左個好靚的display 柜, 間house會轉轉轉架, 我都想要個.



好喜歡佢整的河同橋




 


終於見到有新出的露天table & chair...



 


wah, 對眼發晒光呀, 見到好多fans們想買的森之美容院呀, 真係好出其日本重有生產, 上年黎時都唔見有呢, 4395yen抵抵抵呀, 如果我未買實搬佢返屋企!


yuzawaya真係一個神秘o既地方, 重記得上年黎比我搵到個cake shop's party set呢.



Yuzawaya 的收穫




***************************************************************


"慢"遊東京 - 吉祥寺, 森林家族餐廳全篇 (16/4) <---click here


***************************************************************


17/4 當日去得池袋, 當然唔少得巡埋舖, 睇下森林家族產品上架的狀況喇, 第一站就去左西武睇睇先...




 


見到新o既遊樂場系列比官網公佈早一日上左架喇wor, 咁大間摩天輪我當然唔會買喇, 因為我d盤川o係前一日已經洗得七七八八, 況且都係o個句, 屋企都無位擺lor...



 


不過都要買兩件細o既返去o既.... haha



西武的收穫



 


經過bic camera, 當然都要上去睇埋喇, 新貨一樣上左架喇wor...




 


sunshine city有toysrus, 當然我地3個玩具精都要去巡巡喇.



 


new dress shop wor... 除左森林家族餐廳, 就暫時淨得依度都有得買咋, 重平好多tim呀!




 


終於見到toysrus獨有 upgrade版的house kitchen, 特別附有露天地台等, 不過真係太貴同其他配件本身已經有喇...



***********************************************************************


最後當然要幫我今次森林家族的戰利品影張大合照先. 


今次買到咁多戰利品好開心呀! 重有咁多lucky的地方, 真係一個完美o既旅程!



P.S. 詳細旅程在網誌分類內的 "旅遊所聞".


2 則留言:

  1. 你好!Vicki第一次參觀你的blog,簡直歎為觀止,你的森林家族產品真係又多又靚!我都係剛玩咗sf一年,就已沉迷了,今年暑期仲打算去日本(北海道及東京)入貨,但因我的行程緊湊,唔知去邊度買d貨會最抵、最齊呢﹖(我最想買的是森林家族餐廳(復刻版),綠色那盒!)
    [版主回覆05/25/2009 22:18:00]welcome 雪雪!
    我都好似你咁, 最初都無諗過會咁失控, 只係喜歡小小的兔兔加上mini cake shop, 買下買下就走上依條不歸路.... =.=
    首先你係咪會跟團去呢, 如果時間緊迫, 你在北海道可以跟我之前o係sapporo的遊記去買. ( click here )
    到你去到東京, 你可以跟據我依篇blog的內容shopping.
    最平的一定係bic camera, 你要先去依度入基本的貨, 至於你想買的復刻版sf kitchen就一定要去吉祥寺的森林家族餐廳 ( links here ), 吉祥寺距離新宿都係幾個站, 但你都要預半日時間去架, 不過我4月去時就買埋最後一盒喇, 唔知佢會唔會返到貨呢.
    anyway, 祝你買得盡興, 買到你想買的所以貨品呀!!

    回覆刪除
  2. VICKI,你好!謝謝你的回應!我會自遊行!那我想問其實我係唔係在東京買就ok﹖因我怕運送唔方便,我想問bic camera係唔係都能夠買到一般的新貨﹖因我喜歡的都是這一年的貨品或衫仔!那裡可否用credit card﹖因我怕失預算!在日本買sf比HK買平幾多,可否PACK箱﹖因為我怕個盒會花!我見你的HOUSE KITCHEN實在太靚了,真的好想買回家!再一次麻煩你!
    [版主回覆06/15/2009 11:08:00]之前blog無左email通知blog message功能, 所以miss左你個message tim...
    唔知你出左發未呢, 你係自由行的話, 你返東京先買喇, bic camera係可以買到sf的基本產品的, 亦係最平最抵的商店.
    一般百貨公司都可用credit card的, 依家日元高企, 不過都一定平過hk正價的, 如果你怕個house kitchen箱寄倉時整花, 我建議你同我之前一樣要求佢幫你用個大紙箱pack好, 你之前亦要上網搵d中日翻譯網check左日文點寫, 到時比佢睇會容易明白呢.

    回覆刪除