2009年4月27日 星期一

"慢"遊東京 - 池袋: 巡舖篇 (17/4)

當日去得池袋, 當然唔少得巡埋舖, 睇下森林家族產品上架的狀況喇, 第一站就去左西武睇睇先...




 


見到新o既遊樂場系列比官網公佈早一日上左架喇wor, 咁大間摩天輪我當然唔會買喇, 因為我d盤川o係前一日已經洗得七七八八, 況且都係o個句, 屋企都無位擺lor...



 


不過都要買兩件細o既返去o既.... haha



 


經過bic camera, 當然都要上去睇埋喇, 新貨一樣上左架喇wor...




 


黎左幾日都未有時間食個拉麵, 去左間穩穩陣陣的博多, 味噌同豬骨湯底o既都一樣咁正呀!!




 


sunshine city有toysrus, 當然我地3個玩具精都要去巡巡喇.



 


new dress shop wor... 除左森林家族餐廳, 就暫時淨得依度都有得買咋, 重平好多tim呀!




 


終於見到toysrus獨有 upgrade版的house kitchen, 特別附有露天地台等, 不過真係太貴同其他配件本身已經有喇...



 


sunshine city其實好大, 又係行一日都行唔完, 我地攰到屎都要繼續行, 因為真係好多野啱睇.





 


大家都好鬼攰喇, 行到最後去左附近的seiyu的24小時店買d生果返去lu.


 


3條友買到咁, 重唔拎餐死, 左邊個喼仔就係精品舖"PASSPORT"度買的, 我同姑姐一人一個, 唔用時可以摺埋, 好慳位, 2100yen咁抵, 而且又係我favorite color, 真係唔買唔得呀!! 本來佢同花有個摺枱仔, 又係靚爆, 姑姐差d就想拎返香港架, 不過好在比理性決定唔買.



 


最抵死係我前一日o係吉祥寺已經買左一個黑底圖案的, 但見到依個黃色真係靚到忍唔住要買多個lor.



 


西武的收穫



tokyo hands 買的dvd架仔, 真係買到顛顛地, 諗住橫掂都係拎, 拎盡佢.... wakakaka



買左件外套, 1000yen, 抵到爛呀!



 


當晚買返去的士多啤利, 都幾甜, 不過重係未食到超甜的.



沒有留言:

張貼留言