2009年4月21日 星期二

"慢"遊東京 - 吉祥寺, yuzawaya (16/4)

行完井之頭恩賜公園, 旁邊有條樓梯, 兩旁有些特色小店~~



 


依間係吉祥寺內幾出名的燒物店, 大煙到張相都濛查查, 不過無試到.






 


o係依間店內, 我同姑姐都各有收穫



買左件Tee, 黃生話啱晒我喇, 電視精.



 


一間好多好特別的雜貨店, 好多野都好想買返屋企




店鋪內的收穫




 


係吉祥寺駅的Yuzawaya, show左個好靚的display 柜, 間house會轉轉轉架, 我都想要個.



好喜歡佢整的河同橋




 


終於見到有新出的露天table & chair...



 


wah, 對眼發晒光呀, 見到好多fans們想買的森之美容院呀, 真係好出其日本重有生產, 上年黎時都唔見有呢, 4395yen抵抵抵呀, 如果我未買實搬佢返屋企!


yuzawaya真係一個神秘o既地方, 重記得上年黎比我搵到個cake shop's party set呢.



 


影下超大的鬆弛熊



 


行下行下, 好快到左吉祥寺市中心的商店街, 講真真係唔夠時間行晒lor, 好多地方都未行.



 


黎到梗係搵超人氣的satou, 可惜5點幾去到已經賣晒牛肉球喇, oh no, 不過買左個薯球, 內有牛肉碎, 都幾好味架! 下次一定要早d黎至得.




 


Yuzawaya 的收穫




之前在三鷹博物館同Yuzawaya內的收穫



 


依個係姑姐買的龍貓產品, 我覺得真係好靚, 雖然我都好喜歡龍貓, 不過好在我唔係super fans, 唔係多多都買唔晒.



p.s. 如果好喜歡龍貓等官奇峻的產品, o係三鷹博物館絕對唔係最多, 根據我經驗, 建議去埋yuzawaya會有好多意外收穫.


沒有留言:

張貼留言