2009年4月20日 星期一

"慢"遊東京 - 三鷹博物館(16/4)

9點幾食埋早餐就準備出發去三鷹博物館



 


坐JR特急好快去到三鷹駅, 記得上次黎係站內有間每100g計的bakery shop, 牛角包細細件甜甜地幾好食, 今次都要買返d先.



 


估唔到會1年內去依個地方兩次, 不過我諗下次黎都唔會再入去喇...


 


黎到點都要同天空之城的一比一機械人再合照.






 


黎過都知, 館內嚴禁拍攝, 但其實室外係可拍照的, 我上次都唔知呢...





 


搵到個靚位坐底食頭先買的牛角包同雞肶, 館內都有餐廳的, 不過今日黎唔算多人, 但餐廳都坐滿, 所以都係自備食物好.




 


 




 


同kathy表妹玩打水, 原來都唔易架.



 


小女巫...



2 則留言:

  1. 好好玩咁喎!Happy~

    回覆刪除
  2. 您好! 我都係叫VICKI...^^ 我想請問一下, 你們是經什麼渠道買三鷹博物館的問票GA?! 我睇旅遊書就話只可以經香港的日航天地或到日本的LAWSON預訂門票... 其實還有其他方法購票嗎? THX!!!
    [版主回覆04/13/2010 14:37:00]我知日本有D地方會售賣各遊樂場的門票, 不過我都係經香港日航天地買, 起碼唔會去到先買發現無TICKET麻.

    回覆刪除