2011年10月4日 星期二

一千卜

不經不覺, 已經寫了四年BLOG, 又不經不覺已經寫到第一千篇, 咁耐以黎除左喜歡記敍森林家族, 至愛的HUGO & HAVEN, 還有生活所碎的喜悅, 閒來無聊的事情.
寫BLOG已經成為我的習慣, 除了想同人分享自己喜歡同發生的事, 亦係為了同自己作個記錄, 在我BLOG留言的人不多, 但也發覺看的也不算少了(自己認為...haha).
有時我會搵返以往的記錄, 睇返自己喜歡的事物都會睇得好開心, 寫blog亦令我認識好多好好的朋友, 自讀書後好難會再認識到真心朋友, 但我好好彩, 因為自己喜歡的森林家族而令我有機會認識到這樣的好朋友, 實在令我好榮幸!!
希望o係度會識到更多真心喜歡我blog的你們!!

8 則留言:

  1. 我每曰都會睇 Vicki 一家新趣事 ~ ~ ^ v ^
    [版主回覆10/06/2011 01:54:51]vien, 你的支持係我其中寫blog的原動力, 對我黎講真係好重要架, 真係好感謝你的支持呀!! 希望我個blog唔會太悶親你喇...haha...

    回覆刪除
  2. Vicki 你d 舊post 我有時間都會睇呢, 尤其係SF 果d , 你影d相好多都好靚呀! 個境又正喎! 最緊要係好有心思呢! 仲有你d 食物post 都好吸引! 好期待你日後既分享呀!
    [版主回覆10/06/2011 02:04:13]haha, 好多謝Keto你呀, 同你認識不久, 但已經覺得你係個有趣的人...HAHA, 最重要大家都有同樣的嗜好麻.
    我都會耐唔耐睇返自己舊post架, 有時都會覺得好開心, 因為自己可以玩森林家族認識到你地!!
    實在好多謝同感激你的支持!! 希望我個blog日後唔會太悶親你喇...haha...

    回覆刪除
  3. 其實我好懶,我都係盡量keep住出,唔係啲人唔記得我家兩貓貓呢
    [版主回覆10/06/2011 02:09:34]仔仔媽, 我都好多謝你的支持, 你每個留言對我都好重要, 尤其無咩人留言時, 你的留言都令我覺得特別溫暖呢!! 當然我明白唔係自己每件事都令人有共鳴, 但有人和應時, 實在令自己同別人有種聯繫.
    有時我去你處看天師仔佢地, 都好喜歡佢地的可愛性格, 亦感受到你一家對佢地的愛, 所以你都要keep住post你一家的生活事呀!

    回覆刪除
  4. Vicki, I can finally leave comment in your blog. I think you have upgraded to the new version so I can do it now.
    Congratulation on your 1000th post, it's an achievement! Keep your post coming, especially the Sylvanian families.
    [版主回覆10/06/2011 02:16:59]Hai Yen, really happy to heart you can leave a message here finally!
    I 'll keep to post my simply life and my favoraite SF & other, hope these not to let you boring...HAHA

    回覆刪除
  5. 我開始寫 blog 時認識的 blog友,仍繼續寫的不多,所以欣賞你的堅持 (拍手) ...... 雖然我不常留言,但我常有來探望你的!(心心)
    [版主回覆10/06/2011 09:55:01]無錯呀甜甜貓, 當時我地一齊玩的blog友真係無幾多個重有寫blog喇, 依點係令我覺得可惜的, 不過我無變少寫blog的熱情, 一黎係我得閒無聊(hehe), 二黎係我發覺分享自己喜歡的事物而有並鳴時, 真係特別開心架, 依種感覺令我堅持落去呢!!
    當然還有你這位好朋友, 我的力量先會增加, 所以真係好多謝你會睇我的無聊事! 我會盡量寫多d 森林家族post同大家分享的!! :DDDD

    回覆刪除
  6. 嘩! 1000編....我自己覺得寫blog都要有恆心! 只要我有時間, 我一定來座座留個言.
    仲有我同keto一樣, 你影的sf相, 我久唔久都會去翻睇. 需要是舊文, 但每次睇親d相都會好羡慕你砌得咁靚, 百看不厭...支持你的SF創作, 同時期待你新情境!
    我無寵物, 但唔知點解覺得HUGO好乖, HAVEN好型 (好少出聲, 木口木面果種型). 所以佢地的報度都不能少喎
    [版主回覆10/08/2011 18:32:26]真係好多謝小屋你的支持呀, 睇得我都感動起來!!
    說實話, 我係一個懶人, 但寫blog的原因, 真係想分享自己喜歡的事物, 尤其認識到志同道合的朋友!! 即係你們!! 我同你一樣認識不久, 不過都感受到你係一個好有創意的人, 我都一樣好喜歡睇你的手工同創作架!! 真心架..haha
    我會繼續努力盡量多d同森林子民影相的!!
    你講得好貼切, hugo有時都好乖仔(要睇大少心情), haven真係好少主動同我地接觸, 尤其最初黎我家時, 就算住左成1-2年都只係似個酒店租客, 不過近來都好了, 放工返家見到都會有時嗲下人, 算係好好架喇.

    回覆刪除
  7. 剛剛 upgrade blog, 終於可以周圍留言. 我都覺得blog 可以寫多啲, 好玩~ 繼續支持你.
    [版主回覆10/09/2011 00:18:53]原來未upgrade唔可以o係新版留言架.
    好多謝你的支持呀, 我好開心o係依度識到你依個咁好的朋友架!!!

    回覆刪除
  8. 恭喜哂,邁向左一千大關,下次要一萬喇。HEHE。努力呀,我剛剛都UPGRADE 左新BLOG介面。。。適應中
    [版主回覆10/09/2011 00:22:21]4年先寫到1千, 40年先寫到1萬, 我真係要寫到變婆婆先得喇....hahahaha
    依家聽人講開始deadline迫人轉新blog, 新版係有d地方須要改善, 不過都唔難適應o既.

    回覆刪除