2011年10月1日 星期六

新加坡-Singapore Zoo (part II - 可愛小動物篇) day6 - 27/09/2011

行行下, 無端端見到頭上有隻猴類的動物, 相差只有幾米, 依個動物園最令我欣賞就係你可以同小動物拉近距離, 感受好深好興奮!!





指示牌係動物頭, 好有趣



Flamingo





進入小動物館內, 又一隻頭上的猴子










小鴨o係你身邊斯斯然行過







睇得已經好開心時, 興奮指數又標升, 1-2米距離有隻大蝙蝠倒吊樹上食水果, 重要遮住面食, 有趣極呀!!




終於比我睇到佢個樣, 佢唔係食緊生果, 我諗我都唔會咁近望佢... haha...




溫室內有好多昆蟲o係身邊徘徊







之後見到隻好跳皮的beaver, 係水中不停游上游落玩舊木黎咬, 真係好可愛!







有個兒童水上樂園, 只要係著泳衣, 唔準著鞋就可以行入裡面玩, 啱晒熱天比小朋友降溫.





KID AREA, 當然有草食小動物, 小白兔又點會無.








見到佢就有D想買sf boat set的黑白兔妹妹.










依隻小山羊超可愛, 我地行近就即刻行埋欄邊, 重係咁lam我手指, 唔知係咪當食物呢.












小松鼠




deer 好細膽, 全部都躲起來




重有刺蝟

















依隻應該係蜥蝪的瞓得好攪笑, 手腳都放後瞓, 好舒服咁







蛙兄一族







 









游泳健將的可愛企鵝







其中最開心見到隻豹貓, 毛色斑紋真係好靚, 行為動作都同豹好相似, 不停行圈巡視.





行完晒成個動物園, 睇得好開心, 好多動物都令我睇得好興奮, 留時間在最後行gift shop, 都唔少精緻的產品, 不過我都只係買左舊磁石紀念就夠了.



















- 稍後update 驚險刺激的 Night Safari -

1 則留言:

  1. 我都好鍾意睇動物
    [版主回覆10/04/2011 01:00:26]我係指無禮, 唔排隊的一群.
    [版主回覆10/04/2011 00:59:23]me too!! 不過我對disney的假動物無咩興趣, hk disney我未去過, 除左去日本跟團要去埋disney之外, o係香港耐唔耐我都掛住想去ocean park架, 不過依家好多內地人好煩.

    回覆刪除