2011年10月26日 星期三

《那些年,我們一起追的女孩》 《Real Steel 》

剛睇左兩套好睇o既戲, 尤其近日大熱的 《那些年,我們一起追的女孩 》, 雖然係台灣戲, 但剛好係我讀書的年代, 開場講背景說當年張學友專輯"吻別"大賣唔知幾多萬張等等, 令我睇得更有共鳴.
雖然多數都係講男生的感覺, 不過都會諗起讀書時一定有班白痴, 幼稚的男同學在身邊, 只係依班人實在愛不落手.
男主角靚仔, 演得夠幼稚討好, 女主角不是那種一看就是美人, 但越看越有味道, 想不到她真的一副中學生樣子, 已經20有8.
主角一段無開始的關係, 享受當中愛與被愛的感覺, 才令大家的友情更深厚久遠.
同意人話戀愛最美好係曖昧的時候, 無開始, 大家美好的一面亦可永遠保留.
戲中有好多笑位, 最記得係男主角在天台大聲唸英文時, 同對面阿叔對罵, 重要用英文粗口一人回一句, 以為罵完又未完, 真係笑到我拍晒手.
重有好親切好好笑的台語, 總令我記起兒時大人唔想我地小朋友聽但我又明佢地講的是粗話, 都係同台語一樣的.
充滿回憶, 值得一睇再睇的一套戲.




【那些年,我們一起追的女孩】電影主題曲《那些年》官方正式MV



《REAL STEEL》我覺得比《那些年》更好睇架, 不過戲路唔同, 又各有各好喇.
其實位童星比男主角演得更突出, 好戲好串好老積, 不過又唔討人厭, 好多場都好笑, 最初就係o係街聽到人話好笑先考慮睇, 因為覺得依套又好似IRON MAN咁上下, 會欠缺新鮮感, 但原來完全係另一種戲路, sale熱血, 唔造作的溫情, 戲情亦寫得好, 實在比預期好睇, 等出碟!

沒有留言:

張貼留言