2007年9月25日 星期二

噴泉屋茶聚 & 生活照


松鼠爸爸: 係呀係呀! 我叫左polar bear twins 同埋 sister fox黎茶聚呀! 你都黎啦!


松鼠媽媽: 天氣開始寒, 要加多d 木燒暖d先, 唔係就冷親仔女啦.


松鼠媽媽: 天氣凍啦, 你地記住要食多d野至夠暖架!

松鼠妹妹 & 松鼠細佬: 係! 知道啦媽媽!


3 則留言:

  1. 嘩,真係好正呀,不過就所費不菲,我睇吓都覺得好開心

    回覆刪除
  2. 其實買依set唔係好貴咋, 你只要係做promo時買就節省唔少架啦.  依家new world都做緊discount ca.

    回覆刪除
  3. 我由03年開始, 由男友(現任老公)買第一間湖畔小屋開始, 就一發不可收拾, 不斷繁殖落去.. haha
    [版主回覆12/29/2010 14:00:00]我玩sf無耐就開始寫blog, 想起我第一套係玩mini cake shop, 老公隨後就送左我第一間cake shop(吹candle版), 同你一樣, 一玩就返唔到轉頭!! hahahaha..... 我有諗過唔知會唔會有日放棄, 可惜暫時重未.

    回覆刪除