2007年9月25日 星期二

北海道 - 森林家族的戰利品

2007年8月的北海道之旅令我非常開心, 因為買了好多香港還未出的新產品, Sapporo 的 Bic Camera 真的好平, 下面9成的戰利品都是在那裡買的, 而東急百貨的 Sylvanian Market就無咁平啦, 不過就有好多其他地方不能買到的特別產品, 例如: 棕耳兔 twins wedding sets & 黑之鋼琴 (後者我知香港有些地方都可以加錢買, 雖然自己有, 但都覺得實在太好了!)


本來都無諗住買水車屋返香港架啦, 不過睇下睇下間屋同d包包都好鬼ling呀, 價錢又真係好鬼平, 真係唔買就後悔呀! 不過塞入喼時, 塞到個箱都凹埋, 真係好心痛.

雖然依家我都重未拆, 不過日日都會欣賞下先.

這是可動的sofa, 下次再upload片段吧, 很有趣的.





新出的魚缸會發出好強的藍光, 拍出來不太美, 不過現場看倒覺得幾ling, 起麻我每次開黎玩時, 兩個仔都會捧場(其實佢地係八卦d moto聲同藍光吧).



下面依張係o係Bic Camera買左好多野時, 個cashier送比我的圖晝卡, 好有紀念價值.


9 則留言:

  1.  hihi! 你好呀! 中秋節快樂! 見到你的戰利品好正呀. 這個北海道之旅一定好開心了^^ 我都想去日本買森林家族呀^o^ 

    回覆刪除
  2. 你好呀我就係kiki o既小其啦你無估錯呀 你今次北海道之旅真係收獲好豐富呀真係人羨慕

    回覆刪除
  3. Hello 小其 and 藍, 其實我都係有人請至去咋, 日本的旅費太貴啦, 希望大家努力儲蓄, 再去日本啦.

    回覆刪除
  4. 個水車屋真係好靚, 如果拆開咗一定要post d靚相睇吓喎

    回覆刪除
  5. 妙麗, 我其實都想快d拆黎玩架, 不過都係買左個display柜至敢拆呀, 廢事po 晒塵麻.

    回覆刪除
  6. 係咪花仔花女黎駕﹖﹗
    [版主回覆11/26/2007 13:58:00]係呀, 依款chocolate rabbit wedding sets我都見過人地拍賣架, 如果你想買都可以去看看的. good luck!

    回覆刪除
  7. 好靚呀~~~~>"<
    [版主回覆12/04/2007 21:39:00]多謝呀!

    回覆刪除
  8. 我最近都去完北海道, 南千歲既outlet mall 有一間森林家族專門店, 我去掃左好多唔出口既products, 即係係官網show 個d. 超正, (我個英文名同你一樣讀法, 大家都喜歡森林家族, XDD) 大家可以互相交流
    [版主回覆12/29/2010 12:32:00]nice to meet you!!
    有無寫blog記錄你買同去過的地方呀, 唔知你係咪講o個套紫色的兔家族, 真係一個我好想去的地方呢!!

    回覆刪除
  9. 我會遲d 整番個blog, 同埋盤點緊, 我d 收藏, 我msn/fb: kkiliu@yahoo.com.hk , Facebook 都有post 佢地d 相, 我叫vicky liu, 大家可以交流下.
    [版主回覆12/29/2010 14:09:00]原來大家同名, 差一倨字hehe, 依家add你fb先.

    回覆刪除