2007年9月24日 星期一

北海道之旅(一)

雖然今次8月北海道之旅要留低兩個仔同黃生o係香港, 真係好掛住佢地, 不過今次同Candy & Kathy玩得開心過上次去東京的時候呢!

挑選了一些有趣的相片和大家分享.

 

日本人都較喜歡這些mini car.


在扑野拉麵橫街的帶子拉麵, 外貌一流, 但其實味道一般.


去小樽途中, 街邊的海鮮及生果店, 都是售賣北海道的盛產--毛蟹 和 夏天才有的夕張蜜瓜.



新鮮的海膽, 特別鮮甜, 好好味!


熊牧場的熊, 都十分懂得逗人比食物. 但我又覺得牠們很可憐, 因有些大熊會為了某些原因而大打至滿身傷痕.



這是洞爺湖的酒店, 泊在海邊的大船就是會在當晚放好精彩的煙花, 真人令人樂而忘返!




2 則留言:

  1. 你的北海道之旅好開心..
    我都好想去呀... 不過我唔知幾時啦
     
    [版主回覆10/23/2007 01:16:00]係呀, 開心過上次tokyo trip, 因為有大收獲 , 我諗你係新婚, 希望你不久後有個開心難忘旅程啦!

    回覆刪除
  2. 係呀, 開心過上次tokyo trip, 因為有大收獲 , 我諗你係新婚, 希望你不久後有個開心難忘旅程啦!

    回覆刪除