2007年9月26日 星期三

Haven stand up


Haven, 你又狐獴上身呀!

基本上, Haven好鬼鍾意企起身(裝)人, 成日都好似狐獴上身咁.

(就如圖三的狐獴)




15 則留言:

  1.  真係好似呀, 好得意. hahha~~~

    回覆刪除
  2. 哈 我屋企兩隻兔仔有時都會咁企o係度架 但我好難捕捉倒佢地企o係度個樣因為佢地企一陣咁多架咋 次次都趕唔切 其實你d相都影得幾靚喎你用咩相機架

    回覆刪除
  3. 其實haven都係, 一時時企得一陣, 有時耐d至夠時間扑去ling相機同佢影架咋.

    回覆刪除
  4. 真係幾似woo~不過如果佢識笑下仲似ar~~haha~~

    回覆刪除
  5. 哈哈 用電腦整d特效落去咪識笑囉

    回覆刪除
  6. 我驚到時嚇親你地咋, hehe

    回覆刪除
  7. 小其, 其實我係用Panasonic LX2, 我覺得都唔錯架, 不過我都想買多部DSLR相機, 始終夜晚影相會ling d麻.

    回覆刪除
  8. 哦...咁Panasonic LX2影出黎都唔錯喎 如果你想影d沙龍效果果d效果我諗大機一定容易做到好多囉而影夜景我諗你一定要考慮簡有防震功能果d啦如果唔係一定模再唔係就要出動埋腳架先得啦

    回覆刪除
  9. 小其, 多謝你的寶貴意見呀, 你部新相機好無用呀, 我希望可以快d買到啦.

    回覆刪除
  10. hehe 比多個意見你呀如果你唔想拎咁重o既大機可以考慮o下canon 400D / Nikon D40 好似都ok架因為我怕如果用開細機突然叫你用咁重咁大部會唔太習慣 而我仲習慣緊部新機呀因為真係比350D再重D同再大D用都OK對焦都幾快同幾準o下可以滿足倒我影d好似人像相果d個人清背景模果d效果 今個星期我仲會第一次帶佢出街試影戶外景添 你不如去哩個website參考o下呀 好多相機資料架 http://www.dcfever.com/cameras/specification.php?CameraID=806

    回覆刪除
  11. 其實我都有諗400D架, 不過我老公話 Nikon D40 就麻麻, 唔可以用新出的lens, anyway個決定權都o係我老公到, 因為我經驗嘗淺. 另外你記得試完機再post係你個blog度比我睇下, 還有我想特別要求你試下夜晚o係屋企影你d小兔呀, 我想睇下效果好唔好呀. thx!!

    回覆刪除
  12. 係呀其實lens都好重要架玩得大機你要求就會越來越多架啦 因為影唔同效果用o既lens都唔同 由於nikon我仲係o岩o岩用所以只得一支鏡我相信如果用個光圈大d o既鏡會再好d 其實我post上blog有小部份都係夜晚o係屋企影架但我可應你要求特別影多幾張比你睇睇 但你指影d小兔係指真兔(波子/妹妹)定森林家族D兔兔呀

    回覆刪除
  13. 我post左d新相啦你可以參考o下啦我今次搵左屋企隻兔仔(波子)做model 因為佢算比較定肯比我影o下架啦隻囡成日郁唔鍾意比人影架

    回覆刪除
  14. einstein同dali都係咁! 吹漲!

    回覆刪除
  15. 果然係串燒三兄弟, 做咩都咁似, 希望你下次都post einstein同dali的 狐獴照啦, 一定好好笑.

    回覆刪除