2007年9月23日 星期日

Grand Hotel

大約一年前開始玩森林家族, 從此就一發不可收拾, 剛剛星期五在 TST New World 買了新出的  Grand Hotel , 真係好抵呀, 有八折之余, 買滿$300重less$50呀!  而間Hotel真係好大好grand, 就係喜歡佢可以放到好多野.

拍攝途中有位不速之客...


個hotel真係太大太重, 絕對要打橫至可以ling出黎架!

就連露台都大過人.




10 則留言:

  1. 真係好心急睇你間Grand Hotel開幕d相呀

    回覆刪除
  2. 我都好想呀, 不過我有計劃買個display柜後, 才開幕呀! 到時一定請你入住...

    回覆刪除
  3. 好呀好期待呀 講開TST New World今次優惠我o係kiki個網聽你講完我都特登去左睇呀 哈當然睇睇o下又忍唔住又買左d啦哈 初初我仲以為佢只係優惠d vip但到比錢時都有滿三百減五十o既超抵優惠呀我幾開心呀

    回覆刪除
  4. 我都好鬼開心呀, 間Grand Hotel足足平左成$500呀! 不過我就一頸血啦.

    回覆刪除
  5. 真係大得好緊要呀,放晒水晶燈仲更加grand添呀 TST New world  有減價咩? 如果係至到幾時?

    回覆刪除
  6. 上次New World promo完左啦, 不過28/9 - 7/10又有新promo, 但我諗無上次咁多優惠架啦! www.nwds.com.hk 網站資料: 28/9 - 7/10凡惠顧全店滿港幣$300,即送您現金券$50,優惠即買即用。

    回覆刪除
  7. 我琴日心思思走佢行咗一轉 真係買夠$300送一張$50現金 券, 而且森林家族仲做緊8折添呀! 好開心...送咗3張$50現金 券

    回覆刪除
  8. 恭喜晒呀妙麗 , 你今次都買唔少野咁播, 買左D咩呢, 係你個blog show比我睇下呀.

    回覆刪除
  9. d相仲未過落電腦呀,因為妙麗勁懶 但我一定會放ga

    回覆刪除