2007年9月28日 星期五

Oakwood Manor House

這間Oakwood Manor House是森林家族的UK version, 亦是我在7月的生日禮物, 要多謝黃生送比我不特止, 重要陪我長途跋涉去到馬鞍山老遠抬這箱又大又重的禮物返屋企, 對我是最珍貴的禮物, 因為這已是not continued的產品了, 最初都已搵了這屋一段時間, 我始終覺得依間紫紅色的屋頂好看過綠色的日本版, 好在皇天不符有心人咋.

P.S. 原先以為自己買的是箱外圖畫的鮮紅色, 但拆箱後一看見竟是好特別的紫紅色, 自己更是歡喜, 有點喜出望外呢!








7 則留言:

  1. 原本我都想買呢間ga,  不過搵唔到最後買咗綠色

    回覆刪除
  2. 係呀, 依間屋已經停產啦, 上次ma on shan我買完都重有貨, 不過依家可能無啦.

    回覆刪除
  3. 間屋好靚, 而且紫色重靚過紅色的 .

    回覆刪除
  4. 藍, 我都覺得呀!

    回覆刪除
  5. 原來打開係咁紫ga? 好靚wor~ 我估你一定有好多間森林屋子呢~ 咁你有冇搵野cover 佢地? 我覺得就咁放出來好快好多塵呀,所以每次玩完都會放番入box or 入wall 櫃,除了大屋, 因為唔方便~

    回覆刪除
  6. 講真我之前諗買等一間屋時都有諗過哩間架但又係諗到安置問題所以最終都只係買左噴泉屋因為可以放得入個飾櫃之餘側面仲有d位放d其他戶外小商店咁 想玩時就打開個櫃門就可以方便好多又唔怕封塵

    回覆刪除
  7. suesue &小其, 其實我得三間屋and 三間shop咋, 但都已經舖晒塵啦 , 所以我要盡快搵人做個display柜呀. 但又唔知搵邊間做好, 又驚有黑店...

    回覆刪除