2012年12月3日 星期一

megabox 大眾 森林家族存貨

一路都好多謝有些內地的森林家族朋友來探訪及支持, 最近有內地的森林朋友話會計劃來香港, 想知道邊度有又多又特別的產品, 對我來說雖然沒有什麼特別可言, 但都希望在此報導一下香港商店所售賣什麼產品的情況, 以便選購.

九龍灣megabox 大眾書店, 現時有85折優惠, 地點不大方便, 但如有時間都是一個值得去的大商場, 尤其在聖誕前可欣賞到特別的聖誕佈置.(在前幾篇有post)
前往方法: 到九龍灣地鐵站, 再到德福商場二期轉免費接駁巴

最新產品的display, 但當時未發現日本最新的滑雪及聖誕組合, 暫時只知在千色店及sogo有售.

 




難得還有一隻好難搵到的chiffon dog sister




唔知有無人想要噴泉屋呢, 這裡還有間.




 







很美的化妝枱









 







明明圖片係灰兔, 點解變左黑色呢, 否則我一定買!!




grey rabbit family係我未有的家族, 但總覺得樣子不夠可愛, 希望有特價再考慮吧.


 

香港及內地的森林之友, 不知有沒有你想要的產品呢...

2 則留言:

  1. 我好想買大象 family ,但而家遇唔到lu...
    [版主回覆12/13/2012 17:18:47]實有希望的, 我好多產品都係等待中, 剛剛有間大屋亦終於比我買到了.

    回覆刪除
  2. 我好想買日版的老鼠同牛奶兔做珍藏.
    [版主回覆12/13/2012 17:11:26]今次在日本無留意其他產品, 不過無日版都一定有英版的.

    回覆刪除