2012年12月20日 星期四

吉祥寺 II day4- 9/12/2012

4年前與黃生行到天黑黑時來到 L L BEAN 店, 幸好今次黃生差點行過龍時記得位置, 兩人即時記起當年回憶來.






估唔到吉祥寺都有鳥良, 好吧, 就入內食些少野, 休息下先.




一個要除鞋的食店, 可能想客人食得舒適, 傾得自在.
部份有屏風的小室給客人私人空間, 不過我地只有2人, 所以都係坐BAR枱, 可能時間嘗早, 未有太多客, 但當我地食到7788時, 左右的吉位都坐滿人, 而且還有人食煙, 我最怕就係食2手煙, 好在差不多食完準備走人, 其實日本有吸煙區, 但在共用環境下, 對我地不吸煙的人是相當大的騷擾.





不記得什麼名堂, 只記得係麵豉醬汁配什錦, 包括蘿蔔, 唔知係咪豬腸,  魷魚, 還有串苟弱, 不錯和幾有日本風味的菜式.




我至愛的廣島蠔, 好好味! 好有趣睇menu時唔肯定是什麼, 好在iphone download 定個翻譯apps, 真係好幫手!




平時我唔會order的煙肉包荀, 在香港以往食什麼包什麼的都唔會好食, 但這款真的好好味呢!




招牌菜, 鳥良秘製燒雞翼, 偏乾身但不會燒至過乾, 不錯的.




燒雞串, 肉質香嫩.



至在食少少, 但都食了4千多yen.



又起行了, 上了PARCO搵洗手間, 巧見一層好森系的商店, 不過價錢偏貴了點.




在六本木都見到這種手摺模型紙場景, 好有趣, 不過無記錯要2千多YEN一套.




終於無意中見到 niko and...








又在M. Miyake 閒逛, 今次好開心在聖誕前來日本, 因周圍都滿佈聖誕精品, 包括此店, 只看都夠開心!







凍冰冰, 見到有間幾多人食的燒八爪魚丸店, 當然買來試試, 點知原來唔好食的, 外層不夠脆.


 






 




又到RILAKKUMA STORE巡舖, 但今次無買野比自己了.














蛇年鬆弛熊公仔



 




抽了款RILAKKUMA 盆栽, 依家努力種植中...




第一次在日本遇到JACKIE的地方, 今次見佢貨架擴大了.








幾適合我STYLE 的 GLOBAL WORK, 即係 COLLECT POINT 的旗下店.




行多陣, 店舖已收得7788, 連想買PARCO地面的各種蛋糕店都收了, 只好回新宿搵食了.

在新宿經過MYLORD 的小道











是晚食康竜拉麵, 可惜自己揀錯湯, 太濃了, 實在不太喜歡.








是日收穫, 算不錯.


 

1 則留言:

  1. Vicki,祝你聖誕快樂!
    [版主回覆12/21/2012 15:52:52]thank u ar 甜甜貓!
    我都祝你一家開心過聖誕!!

    回覆刪除