2012年12月26日 星期三

橫檳商店街 day6- 11/12/2012

今日早點出發到橫檳, 先到橫檳元町商店街





 


 











老實講, 依條街好悶, 無野好睇無野好買的, 雖然環境係令人行得幾舒服, 但可以唔須要浪費時間來這裡行, 今次來會看看各區藥房的美容產品部, 前一晚在吉祥寺幸好最終無買到, 今日在橫檳發現的SOFINA產品都便宜不少呢!
特別買了款新產品美白手霜嘗試, 唔知是否真的會像圖一樣變得咁白呢?!




好快就到另一條街行, 經過中華街, 不過無入內




經過橫檳體育館





再過就是來伊勢佐木商店街, 說實話, 又係無咩好行的








不過竟然發覺這裡的sofina還便宜, 下次知道來這好了!
記得香港做特價都要HKD720/, 在這裡只要5460yen, 實在好抵!!





唔係post錯相, 請看清楚天空有棵看似流星的物體, 當時是不停移動的, 我地還以為是不明飛行物體呢...
返到香港先知, 原來係北韓發射的人造衛星.





終於有機會試天丼, 蝦天婦羅冷麵不錯呢, 不過之後發覺個胃唔舒服, 應該係冷麵的關係.







經過一間寵物店, 好多好可愛的小狗, 又有沖動想帶返屋企, 網想一會又自我清醒了.






車票有免費轉搭部份交通工具




去了Landmark Tower, 本想幫人去BEAMS搵東西, 點知自己破費買了件褸, 不過買得好鬼開心, 件褸係sales姐姐見到我便推薦給我的, 佢好smart, 見我著了件類似的, 所以知我一定喜歡, 果然我又真的很喜歡, 用料及cutting係靚好多, 這牌子這價錢不算太貴, 即買, 黃生話我真係好快手.^^




再經過小道去重要地點, 4點半已經開始日落了














景色好美











無入內的OSM WORLD 遊樂場





對面就是橫檳杯麵博物館

1 則留言:

  1. 最鐘意日本藥局看化妝品.. 在香港. 下下俾sales 煩到死
    [版主回覆12/31/2012 15:49:17]係wor, 香港我唔敢睇得耐, 不過都係睇地區, 有d街坊d的屈記,萬記會清靜d.

    回覆刪除